M/V: Kiekko, ja 3ttt moscow.

Up

Up, ny läks

joutunet jesse länttää jotkin hinnat nuihin ihanuuksiin, myöskin kokotiedot ois aika jepa

t. lääh

ei sul yhtää turboa ois ja paljo hinta?

^^Ei Jesse ny kyl länttää, koko paska 7000e, muuten iha vaa tarjoa. Kaikki raamit 53-56, itte 177cm manlet ja rungot enemmän ja vähemmän sopivia.

^Oha noita, tuu hakee

E: Voi olla et huomenna tulee jotai hintoja

saisko nyt ainaki pyllyzolista jotain mittoja

puukotin just patjasta 7G mut enne ku lähen kaupoille ni tarttee toki tiukkaa faktaa

(tiedän et se on ismon ex mut elämä on liian lyhyt sellaseen)

laita lotto, 175e/numero

^^No vittu sentää, jotai 55 ja 56 väliltä oli, sulle kuiteski sopiva ja ase-veli hintaan koska oot bäst <3

Ostan sulta pois yhden mustan turbon ja tuon muddy foxin, jos vielä myynnissä.

Hikky - 1:47, 29.3.2015 » ^^No vittu sentää, jotai 55 ja 56 väliltä oli, sulle kuiteski sopiva ja ase-veli hintaan koska oot bäst <3
olen kyllä liian pitkä sun pyöriin :--------((((((((((((((((((((((

mut toisaalt onneks on aina seinä

^^Onha ne kuule ukkeli/akkeli mut pistä pm ja tarjoo hintaa. Sulle varattu jos sun tarjooma hinta miellyttää.

^Niinhän sä luulet.

Foxille ei tarkemman harkinnan jälkeen ole käyttöä, joten sen saa joku muu viedä, innostuin vain liian äkkiä :smiley:
Satulasta olisin edelleen kiinnostunut.

Juujuu, tuu käymään niin lähtee se fox:kin mukaan. PM

No johan nyt helvetti. Odotin “mopot kiinnosta” meininkiä.

EI ne nyt kiinnosta, senki voi myydä. Ymmärsin että läskille vaihteet on se juttu.

kid_scientifik - 23:23, 27.3.2015 » tulin todella surulliseksi tästä [s]likelistä[/s] hikkystä, taas =/

olen aidosti huolissani nykynuorisosta.

Ite myin inttiaikana muka ylimäärästä materiaa pois ja vituttaa vieläki.

FF - 1:44, 29.3.2015 » saisko nyt ainaki pyllyzolista jotain mittoja
#63 st 56,3 c-t / tt 55,5 c-c Riitsi&stäkki en mä muista enää Freimi alle 1600gr(punnattu kupeilla ja pannalla), keula ~600gr 1 1/8 emä 1"keula Recordin laakerit, keskiössä irtokuulat (olettaen ettet ole vaihtanut) Kliirenssit kakskolmoselle, 25 ilmeisesti menee.

Ollos hyvä Hikky. Otas muutama kuva nyt sieltä ja laita vähän hintoja.

Rossin meikälle kiitos!