M: Tunturi vuosimallia 1967

Jep. Kevät saa, ja pyöriä on edelleenkin liikaa. Myynnissä siis vuosimallin 1967 Tunturi, mitat 55 pystyyn, 63 vaakaan ja paino riittävä. Ajan patinaa on, kuten lähikuvasta näkyy, mutta peli on huollettu kokonaan, ja on siinä joitain uusiakin osia kuten ketjut, takaratas ja polkimet. Takana tikittää Sachs Duomatic napa, joka on suurella tuskalla avattu ja koottu uudestaan. Vanhat Marathon plussat ei oo kovin tyylikkäät, mutta takaavat sen että matka ei ainakaan katkea rengasrikkoon.

Jumala on suuressa hyvyydessään katsonut myös parhaaksi, että kaikki mun Brooksin satulat rikkoutuu jotenkin, ja niin tästäkin Flyeristä korkkas yhden pultin kierteet, jonka seurauksena jouduin vaihtamaan em. pultin ja täten myös muutama hieno messinkiniitti vaihtui vähän nöyremmän näköisiin.

Hinnoittelu tuottaa peräti ongelmia, mutta jos vanhoista joponromuista ihmiset pyytää satasia, niin olkoon tuon kompliitin hinta 120 €, ilman satulaa 80 € > eli voin mä ton penkinkin myydä erikseen, jonkun period correct jakkaran varmaan löydän tuohon jos oikein yritän :slight_smile: Hinnasta voi toki keskustella, koska en minä rikollinen riistäjä sielultani ole.