MYYTY: Texasissa käsintehty Banke ratapyörä 54 (Turku)

Myyty Banke track bike MUSA

Texasilaisen lentokonehitsarin tekele. Runko alumiinia, haarukka terästä. Helvetin jäykkä, helvetin kevyt. Handmade, yks universumissa ja tällä pyörällä on ajanut Karla Bland, “first African American National woman cyclist”, ymmärtääkseni myös ajanut paralympialaisissa ratatandem-hommissa kapteenina. Oon jo miettiny tän myymistä jo pitkään ja tässä totesin että emmä ehkä tarvii ku yhden ratapyörän. Ehkä tulevaisuudessa vois olla sit vaikka SSCX tai jotain. Katotaan.

Nykyinen kuosi

Runko: Banke Karla Bland 54x54
Ohjaamo: ITM Eclypse 140mm x Reverse Base 780
Ohjainlaakeri: Dura Ace 7400, herkkä
Voimansiirto: Dura Ace 7600 165mm x 49t Sugino muistaakseni x Suntour kuulakehäkeskiö, herkkä, ketjuna vissii KMC Z510
Istuinosasto: Specialized Toupe 130 titskureileillä x American Classic 28.6 20mm setbackilla x Salsa Liplock
Kiekot: Mavic Ellipse (jommassakummassa kiekossa pikkusen klappia, muuten hyvät; tussatut jarrupinnat), tais olla Phil Wood 18t takaratas ja toisella puolella joku 15t noname ratas
Renkaat: Challenge Forte 25mm edessä, Gatorskin 23mm takana

Myydään ilman polkimia.

Jos oot mukava, niin tähän löytynee mukaan normaali-eetun tekemä 110mm stemmi ja siihen Rosen tai Dedan kompaktimutka (en nyt muista kumpi tanko oli).

Jos asut jossain 10km säteellä Martista, nii voin tuoda tän jopa kotiovelle, kunhan et tinkaa. Ja jos tosiaan asut Turussa, niin maksuaikaa voidaan sopia joustavasti.

Hp 1000 800 euroa

Toteuta unelmasi – minä ehdin jo elää omaani

Täältä lisää legendaa

Tää on myyty

2 Likes

unohdin jo et Karlahan ehti ajaa tällä melkein kaikilla jenkkiveloilla ja näiden lisäks oon ajanu tällä kaikilla Suomen veloilla, jotka vaan on ajokunnossa

Oho, oispa kesä

uuh!
must
resist

george
banke
the
texan
glws

Olisinpa lyhyempi

Tarjoan myös muillekin kuin turkulaisille maksuohjelmaa jos on esimerkiksi koronan vuoksi duunit tai palkat vähän kiven alla. HMU jos on tällainen tilanne

Kulkeutuu mun mukana joulukuun alussa ilmaiseksi hesalaan sekä lähialueille.

Ylös

Kevät tulee yllättävän pian

ylös

nimenomaan

tänäänhän on 420 eli hyvä aika nostaa tää ylös

Kuha menee paloiks ni dibs tanko

laskin hintaa 800 euroon

Oispa Banke. Ja Rahaa. Ostakaa joku nyt hyvään kotiin.