M: Swrve Milwaukee ES Hoodie, Icebreaker 320 RealFleece merinohuppari

[s]Noniin, päivitellään tätä vanhaa ilmoitusta uusilla vermeillä.

Nyt ois hyvä sauma ostaa hieno Icebreakerin merinovillainen huppari. Malli on RealFleece 320 Aspiring Hoody. Materiaali RealFleece 320 on 100% merinovillaa, poislukien taskujen ja saumavahvikkeiden materiaalit. Poiketen normaalista Icebreakerin 320 -mallistosta RealFleece on paljon tuhdimpaa matskua. Ulkopuoli on sileää merinovillaa ja sisäpuoli harjattu fleecemäistä merinovillaa. Oikeesti tosi pähee huppari ja varmasti hintansa arvoinen aktiiviselle talvifillaristille.

Ongelma: Joululahjaksi saatu M -koko on liian pieni! Mitat muuten hyvät, mutta helvetin tiukka hartioista. Koon vaihtokaan ei oikein ole järkevää, koska putiikki josta huppari ostettiin on Uudessa-Seelannissa! Tämän takia myyn.

Tuleva käyttäjä: Rinnan- ja vyötärönympärys maks 100cm, mieluiten vielä vähemmän. Itse oon just reilu satanen molemmista. Pituus siinä 170-180cm, itse 172cm.

Speksit ja kuvat: ‘KLIK!’ , kuvia itse myyntikappaleesta saa pyytämällä. Myytävä kappale on M -kokoinen ja väriltään tummanharmaa, taskun kohta musta. Tarkempi kuva täältä. Huom. Mun ruudulla toi kuva on vaaleampi kuin oikeesti huppari on. Harmaa on todellisuudessa hyvin tumma.

Kunto: Ihan pränikkä! Kokeiltu kotona joulun alla pari kertaa päälle ja tuskailtu koon kanssa. Kunhan tämä menee kaupan, tilaan itselleni yhtä kokoa isomman.

Hinta: 60€.

Yhteydenotto: Mailiin karas.vincent(at)gmail.com.[/s]

MYYTY!

[s]Toinen myytävä artikkeli on Swrven Milwaukee Hoodie. Malli on Extra Special (ES) versio Milwaukeesta. Eli tässä mallissa ei ole Gore-Texin kalvoa vaan neljään suuntaan joustavaa softshell kangasta, jossa ei ole ymmärtääkseni kalvoa. Ilmoituksen mukaan tuulenpitävä ja hylkii vettäkin ilmeisesti erittäin hyvin. Lisäherkkuja ovat ventilaatiot, heijastavat yksityiskohdat, uusittu etuvetoketju ja uusittu touringtasku.

Ongelma: … Ongelma? Eipä tässä takissa ole oikeastaan muuta ongelmaa kuin ettei se ihan vastannut omia odotuksiani. Takki siis tilattu briteistä Swrve.co.uk:n putiikista hieman vuoden vaihteen jälkeen ja omissa hyppysissä se on ollut noin viikon verran.

Tuleva käyttäjä: Rinnan- ja vyötärönympärys maks 105cm, mieluiten vielä vähemmän. Itse oon just reilu satanen molemmista ja takki istuu nätisti päälle. Pituus siinä 170-180cm, itse 172cm.

Speksit ja kuvat: ‘KLIK!’ , kuvia itse myyntikappaleesta saa pyytämällä. Myytävä kappale on M -kokoinen ja väriltään musta.

Kunto: Täysin käyttämätön! Kokeiltu kerran kotona ja todettu ettei takki vastannut omia odotuksiani. Mielestäni hieman turhan tuhti kevät- ja syysajoon, talviajoon varmasti lyömätön. Takin kaulus on myös olematon, joka on mulle aika tärkeä juttu.

Hinta: 100€.

Yhteydenotto: Sama kuin yllä, mailiin karas.vincent(at)gmail.com.[/s]

MYYTY!

Unohtu mainita, että sovitus onnistuu Helsingin keskustan alueella.

PS. Hinnat ovat hintapyyntöjä, järkeviä tarjouksia otetaan kyllä vastaan.

Nostetaan tämä ilmoitus yksivaihdekansan tietouteen.

Onko Swrven materiaali se Sofileta?

Ei ole Sofileta matskua, ihan perus ES Milwaukee. Swrve.co.uk ei käsittääkseni ole myynyt Sofileta mallia enään vähään aikaan.

Hintoja hieman pyöristelty alaspäin…

Lisäksi epäselvyyksien välttämiseksi, niin pieni selvennys: Vaikka ketjun ensimmäinen viesti on yli vuoden vanha, myytävät tuoteet täysin uusia. Päivitin vain vanhan ilmoituksen päälle, eli kamat eivät ole istuneet kaapissa yli vuotta! Icebreakerin ostettu Uudesta-Seelannista lokakuussa 2010 ja annettu mulle lahjaksi viime jouluna. Milwaukee huppari tilattu briteistä tammikuussa 2011.

^eikö ois selkeämpää vain luoda uusi ilmoitus?

Juu olishan toi uusi ilmoitus ollut näin jälkikäteen ajateltuna parempi vaihtoehto. :slight_smile:

Anyway, Swrve meni kaupaksi. Icebreaker vielä jäljellä.

Ton Icebreakerin hinta tiputettu kuuteenkymppiin.

^ostan lopultakin sen pois, sait privaa!

Double post

Going once… going twice… Sold!