M: Surly, Shimppa, Tomppa. Rattaita, keskiöitä, stemmi yms.

Joo, samoin yltää mun R700-rungoissa. Kyllä tuosta voi muodon puolesta mennä melkein takuuseen, ettei se oikein mikään muukaan voi olla.

Ei omena kauas ruusupuusta putoa.

Taas pannaan halvalla.

NOVATEK MULLE !!!

Naabel? Varattu’d. YV:llä jatkot, niin ei tuu pahoja mieliä.

EIKU MULLEPAS !!!

Iiron tunnareilla siis tossa vahingossa juuh.

Tarakka ja jarrusälpettä vielä jäljellä.

Tartsi. Sun hobocrossariin. Tai retkipyörään. Työmatkalle? Ihan sama. Mut sä haluat sen. Anna periksi mieliteolle…

Taas ois kaikkea hienoa ja vähemmän hienoa kertynyt.

toksiinit
siihen
sitten

Vähän rillii hei. Ja kiitos nostosta, hae pois -hinnoiteltu kaupunkipyöräprojekti meinas unohtua.

Laita nyt ees foorumihinta jarrulle 50e, niin on halvempi kun atm saksasta tuotuna kotiovelle :smiley:

Mistäs löyty noin halvalla? Pricematchaan kyllä kaupallisiin toimijoihin ja vaikka femman alle, no prob.

Edit: joo, en ollu osannu kattoon CNC:tä. Hintaa säädetään…

CNC:llä oli viel viikko sit se vanha ja hyvä hinta, mut nyt noussu kympillä. Mut ihan puoliks vitsillä heitin, GLWS.

E: Nopeamies

terveisiä kaikille osallistujille, myös itselleni! hyvä topi!

Mogasin, en löytäny tota diiliä viime viikolla cnc:ltä, kun päädyin miettimään, et toi pitänee myydä pois. Melkein harmittaa jo valmiiksi, kun tiedän, että tuun tota jossain vaiheessa taas kaipaamaan… pitäsköhän ottaa pois? No, katotaan, jos toi 35 ois ok tolle. Kiitti, Jensen.

Paljo jarrulle kotiinkuljetus hesoihi

Mihin päin? Sopivasti mun reiteille ilmainen, muuten ehkä kivempi kattoo molemminpuolisesti toimiva treffauspaikka kuin ruveta tommosia hommia hinnoittelemaan.

Noi hobokiekot joutais kyllä nurkista pois. Laittakaas joku kesäinen bisse-ja-jätski-basketlifepyörä levareilla hei?

Nostatings.