M: Suginon kammet + ratas jne

• 165mm pitkät
  • 42h vähänajettu ratas, leveälle ketjulle
  • mukana tullut keskiöpatruuna, brittikierre. Tällä on ajettu alle tonni.

→ tulee muistaakseni 44mm ketjulinja

70e / tarjous

sugino RD2

• Cobran 17h takaratas leveälle ketjulle, Jussilta ostettu, vähän ajettu

10e

IMG_8496

Nouto Arabiasta tai voin tuoda johonkin Helsingissä, en jaksa alkaa postittelemaan…

Vaihdossa harkitaan 130BCD kapeaa eturatasta, 39-44 hampaista…

Kammista tarjous hep!

ratas varattu

Mulla olis 130BCD 42-hampainen eturatas joutavana, vaikkei tässä nyt oo mitään enää vapaana tarjolla, enkä olis ehkä tarvinnutkaan, mutta tuollainen ratas löytyy, jos tarvitset.

Kammet varattu perjantaihin

Sirkus - 12:02, 25.10.2009 » Mulla olis 130BCD 42-hampainen eturatas joutavana, vaikkei tässä nyt oo mitään enää vapaana tarjolla, enkä olis ehkä tarvinnutkaan, mutta tuollainen ratas löytyy, jos tarvitset.
Kiitos. Löytyi jo foorumin kautta...

Mulle vai?? Mites ois lauantai, jos sillon vaihdeltais rojuja jos rungotkin ois jo mulla.

basti - 17:27, 25.10.2009 » Mulle vai?? Mites ois lauantai, jos sillon vaihdeltais rojuja jos rungotkin ois jo mulla.
Uuh, enpä ollut lukenut tätä säiettä tarkkaan ja seurasin vain PMiä. Toki menevät ensin kätensä nostaneelle, eli sulle jos siis tuohon hintaan otat.

Aa… Joo, kyl mä otan. En vaan jaksanut tehdä sitä “tarjousta” vielä. Kahtotaanko sitten kun noi rungot on toivotavasti vihdoin saatu eteläsuomeen?

basti - 18:40, 25.10.2009 » Aa.. Joo, kyl mä otan. En vaan jaksanut tehdä sitä "tarjousta" vielä. Kahtotaanko sitten kun noi rungot on toivotavasti vihdoin saatu eteläsuomeen?
Hoidetaan homma runkosäädön ohessa, jebus.