M: sinkula-Kulkuri ja sekalaista romua

Aito Fauber-sinkula tarjolla. Keskiö, navat ja ohjainlaakeri läpikäyty. Uudehkot sisä- ja ulkorenkaat, ketjut ja satula. ACS:n 18t vapaaratas. Kapea mtb-stonga ja lyhyt jarrukahva. Maalipinnassa kolhua. Taka-akseli hieman kiero, mutta hyvin tällä ajelee, eikä uusikaan varmaan montaa euroa maksa. 75 euroa.

Peltiset ja muoviset lokarit. Euron pari.

Takakiekko renkaalla. Maillardin napa ja Rigidan kehä. Toimiva. Päällä ehjä 700x28 rengas. 4 euroa.

Biltema-welgot häkeillä. Polkimilla ajettu noin 10 km, häkeillä enemmän, 2 euroa
Käyttämätön 15 t takaratas kapeelle ketjulle, 3 euroa.
56 cm leveä mummistanko, 2 euroa.
Kotimainen muovisatula, 0 euroa.

Tavarat Tampereella. Vain nouto / toimitus keskusta-alueella.

Kuvat täällä http://picasaweb.google.fi/anttijee/20090813Sekalaista?authkey=Gv1sRgCLfzhva2is-UrgE#5369534264396715122

mikäs tämän runkokoko on?

Ratas ja kiakko mulle,saat kybän jos tuot pirkkalan s-marketille vaikka,tai johkin hatanpään valtatien autokauppojen parkkiksille huomenna 11-12 aikaan?

EDITöinpäs.

en pääsekkä hakemaan,vaikka kaupat tulis,ku vasta sunnuntaina,meikä o duunissa perkele.

mua kiinnostais kans sinkula, jos runkokoko on oikea. Laitoin PM:ää. Ajat sitten :wink:

Koko unohtu, sori. Satulaputki on muistaakseni 56 cm c-c. Mittaan vaakaputken tänään töiden jälkeen.

Diilaatko mulle nuo wellgo:t häkkeineen? Missä päin asut, voin tulla hakemaan vaikka täniän. Puhelimesta 044-3333919 tavoittaa

Kulkuri varattu la klo 12 asti.

Kovasta tiedustelusta huolimatta kulkuri, lokarit, tanko, takaratas ja takakiekkosetti (rengas onkin muuten 700x25) edelleen kaupan.

PM

Ratas ja kiekko jäljellä, muut kamat on mennyt.

Voisin ostaa ton takakiakon. Käviskö to-pe?

Laku - 0:03, 26.8.2009 » Voisin ostaa ton takakiakon. Käviskö to-pe?
PM