M:Siirretty ebayhin ; Rata shamalit. (KTK)

Edit 22/10: Zolli, naga ja shamalit myyntiin
EDIT: SHAMALIT SIIRRETTY EBAYHIN 2.11
http://farm4.staticflickr.com/3830/9799575325_601e8f2afd_c.jpg
Campagnolo Shamal track kiekkosetti 550€ 500€
-Tuubit schwalbe 22mm
-Campan lukkorengas ja 14t ratas
-Hyvä kondis - laakerit smooth ja kehissä ei skraiduja tai mitään sensellasta. Joku liimarantu tais olla, mut sehän nyt lähtee helposti.


Pelizzoli Leggenda FOR3 runkosetti 750€ 675€ Myyty
-ett 55,5 c-c / st 56,3 c-t
-FOR3 palpaptkisto / keke Columbuksen terästä
-27,2 tolpalle, britti keskiö
-Campan record keskiö- ja ohjainlaakerit
-Kondis on lähelle uusi - poislukien yks juttu: meni tossa kesällä ikkuna räkspoksrikki, ja toi teki sen alla sitä mitä se on viimeaikoina aiiivan turhan paljon tehnyt, eli nojaili seinään. Päälle rapisseet sirpaleet teki 5-10 tjs. chippiä maaliin. Mul on tossa automaalaamosta haettu kynsilakkapullollinen maalia jonka saat messiin jos tykkäät töpötellä. No töpöttelinkin jo, chipit hoidettu.
-muuten ei taida olla skraiduakaan.

Edit 26/10: Pari kuvaa runkosetistä,





ja tuolla vielä muutama lisää. Oli vähän huonosti valoa tälleen harmaana päivänä ja heijastukset vähän kiusaa, mut näkee noista ainakin ne paikkamaalatut chipit. Kondis edelleen lähes uusi.

Lueskelin muuten pitkästä aikaa ton zollin aman läpi, ja muistin että siellähän olikin jotain pohdintoja keula-aiheen ympäriltä, mutta se suuri totuus keula-optioista ei tullut siellä esille, joka varmasti olis ihan hyvä mainita myynti-topsuliinissa ja joka raamin mahdollista tulevaa ohjastajaa kiinnostaisi:
Toi Giovanni “ciöcc” Pelizzolihan on noin niinq rungonrakentajana sen verran vanha kettu ja kaukaa viisas, et noi kaikki FOR3sethan on duunattu 1 1/8 emäputkella, asiakkaan kekevalinnasta riippumatta, ja sit vaan jämäkillä soviterenkailla asennetaan tuumanen keula.
Toisin sanoen, stay reel & classy with steel or nakkaa shimmit ns.vauvaporttiin, iske esim. se pinkkikunkku & full carboniittia keulille ja sulla on se alle kahden kilon katurataraamisetti käsissä, tai nauti muuten vaan just radikaalisti kasvaneesta etuhaarukkavalikoimasta.

Aika hienoo, eiks je.

…Ja nyt kun puhuin painoista, niin silloin kun toi tuli mulle ni punnasin keulan olevan ~600gr ja raami oli 1500jotain grammaa.


https://farm3.staticflickr.com/2937/14025037154_396b215997_c.jpg
Nagasawa Special runkosetti 500€450€
-st 54,5 ct x tt 54,5 cc
-27,2 tolpalle, britti keskiö
-Tons of wear & tear, mut suora ja jämäkkä laaturaami. Vanha keirin kisarunko - chippii, dentti vaakaputkessa ja korroosiospottejakin on ilmaantunu. Dentti osuu kohtaan 90mmstemi + 123, eli tod.näk. pannutettu radalla.
-Ohjainlaakeri Hatta swan super deluxe(njs) ja keskiö R9400(njs).
-Jos haluat vaiks maalauttaa, niin dekaalisetti messiin.
Myyty.

Kotkassa.

Kuriiroinnit HKI & Lahti onnistunee, lähettelyt käy mihin vaan.

PM, kiitos.

EDIT: SHAMALIT SIIRRETTY EBAYHIN 2.11

Noo huhhuh

Tota, noi Shamalit nyt herättäny kiinnostusta.
Voidaan splittaa zollista kiekot vaikka 650e, mikäli muillekkin osille on ottajia.
Shamaleista tuli muuten mieleen, et oishan mul avo mack/sapim cx ray/shamal takakiekkokin jouten jos joku tahtoo. Vaikka 210 myyty ilman lukkorengasta.

mother of god

Pistä Pellizzollista lotto (vaikka ilman Shemalei) ni hommaan jostain rahhaa ja ostan lipun

Pelizzolin jälkeen olin, et huuuh!

Nagasawan jälkeen, et aaahhH!

Ja sit kun tuli Look ruutuun, ni pudotin leivän lattialle.

Hyviä varastontyhjennyksiä jätkillä.

Huhhuh.
edit: jäiks look taloon?

Toi naga kiinnostais mut ei mitää n järkee.

Ymmärrän^

Edit: turhat siivottu

Nagan ohjaamon ostan koska vaan.

campan pistakammet huntilla? mitä täällä oikein tapahtuu. älä myy mitään.

^Haha, mietin tota samaa.
Mut myynpäs silti koska nurkat full. 165vai 170, valkkaa sä.

mä voin ottaa ohjaamo + istuinosaston. Siis koko hoito 50?

e.
undibs, en mää tiedä edes mihin laittasin. Menköön tarvitsevalle, jos siis joku ei kerennyt jo dibsata.

Crusty - 21:41, 20.5.2014 » Nagan ohjaamon ostan koska vaan.
Kyl sä sen saat. Käyks 35e?

No onneks just ostin uudet kammet niin…

Laittelin YV:tä, mutta meikäläinen voi poistaa Campan veivit!

Hei duudsit ja rääditkaturataskidailijat.

Mä olen ihan kyllästyny kattelemaan tota nagaa eteisessä. Oisko alallaan yhden arvostetuimman herran runkosetti hattan laakereilla, tolla tolpalla ja satulalla sekä elämän jäljillä viitensataan kiva? Jos on, ni pm kiitos.
Edit: turhat pois

Nostetaas ilmoa. Mähän voisin tuoda jotain näistä huomenna stadiin.

damn noi cxp12sta on kovat kiekot! Navat ois vaan pitännyt olla 520set mun makuun.

Päivitin runkosetit myyntiin. koitan päivitellä myös tarkempia kuvia huomenissa.

Tyhjennys jatkuu.

Edit: -sano jos oon arvioinu hinnat pahasti pieleen.

Toi naga kyl kiinnostaa mut en mä toista leimarunkoo tarvi.
Kait.