M: Schwalbe Marathon HS 308 32-622

syksyksi/talveksi/ensi kesän kuraleikkeihin hyvä gummi. Vähän ajettu, karvoistakin vielä puolet jäljellä. Heijastinkyljet ja kaikkee… mut aavistuksen levee mun nykyiseen keulaan.

mukaan sisäkumi Nokian Tour/Trek 28 slim eli just passeli tohon.

10€ tai vaihto johonkin hyödylliseen (esim. 90mm 1 1/8" OS maantiestem tai sis delin mozzarellasämpylä + hedelmäsalaatti)

Shimano Tiagra ysivaihtajat sekä kahvat saa ilmaiseksi kunhan vain noutaa pois. Toimivat, voitelun tarpeessa tosin.

onks noi kaffat semmoset yhdistelmä-jarru+vaihde-kaffat? jos, niin mä voisin kyl ne ajella joku ilta hakee veks.

jess. ja fight deck-yhteensopivat.

viestiboxissa oli Pete sua ennen yksi yhteydenotto eli olet varauslistalla toisena.

Rengaskin on alustavasti varattu.

Anteliasta, noi Tiagran yhdistelmäkahvat maksaa uutena Saksan nettikaupoissa 150e. :open_mouth:

jees, palikat tuli käytettynä hankitun kakkoslenkkipyörän mukana, mutta mun mielestä vaihdeosissa pitää lukea sram niin nuo ois vaan jääneet pakin pohjalle pyörimään. Olishan noistakin toki voinut lounaan veloittaa, mutta menköön nyt, onpahan edes jollekin jotain hyötyä.

150e kuulostaa aika härskiltä hinnalta tiagran kahvoille, rivalia ja ultegraa saa about samaan hintaan.

Hm, totta, mä oon kattonu vaan Campan kahvojen hintoja ja muistin et Shimanot on “helvetisti” kalliimpia irtokahvoina. Mut ei ne nyt noin kalliit oo.