Koko Vaakaan ja pystyyn 56 C-C
Gipiemmen osat, paitsi takavaihtaja campagnolo ja jarrulängissä ei mitään merkintää.
Cinellin ohjaintanko ja stemmi
Sr satulatolppa
Azzurron navat, volberin tuubikehät. Etutuubi vaihto kunnossa.
Takana melko uusi giro, tosin onnettomasti liimattu.
PYÖRÄ MYYDÄÄN ILMAN SATULAA
Hand made by rossin
Sijainti Pietarsaari
Hinta:200€
Siisti! Just tollanen samanlainen on se Stadissa jollain mimmillä liikkeellä oleva suoratankoinen vaihteellinen mistä eilen puhuttiin, Jussi. Ei tosin yhtä nätissä kunnossa!
tnts - 11:22, 15.10.2009 »
joko tuo JPP:n Rossin on matkalla Batille? Paljonko sen hinta on?
Ei mennyt bastille, hintapyyntö oli 140€. Mukaan tulis ohjainlaakeri ja kuvassa näkyvä miehekäs stemmi. Hinnasta voi tinkiä poljinkeskiön puolikkaan irroittamisesta aiheutuvan vitutuksen verran rahaa. Mä en saanut sitä irti (eikä Ajomies).
Hinnasta voi tinkiä poljinkeskiön puolikkaan irroittamisesta aiheutuvan vitutuksen verran rahaa. Mä en saanut sitä irti (eikä Ajomies).
(sorry for hijacking thread)
Snadisti OT mutta kokeilitko avata laakerikoolin kiinnittämällä se ruustukkiin ja rungosta vääntämällä?
Hinnasta voi tinkiä poljinkeskiön puolikkaan irroittamisesta aiheutuvan vitutuksen verran rahaa. Mä en saanut sitä irti (eikä Ajomies).
Snadisti OT mutta kokeilitko avata laakerikoolin kiinnittämällä se ruustukkiin ja rungosta vääntämällä?
Enpä muuten kokeillut, mutta seuraava omistaja varmaan kokeilee.
:)
Ei mennyt bastille, hintapyyntö oli 140€. Mukaan tulis ohjainlaakeri ja kuvassa näkyvä miehekäs stemmi. Hinnasta voi tinkiä poljinkeskiön puolikkaan irroittamisesta aiheutuvan vitutuksen verran rahaa. Mä en saanut sitä irti (eikä Ajomies).