M: Ranchin pikkujouluarpajaiset 2022 - LIVE ALKAA 12:00

Niin siistit. En tarvi tätä mutta haluan sen.

3 Likes

Tässäpä hieman tietoa, mitä onnistuttiin viime vuoden arvonnasta saaduilla tuloilla hankkimaan. Nämä näkyy varmasti tänä vuonna rakennetun pyörän laadussa. Uitettiin Raahesta heti joulun jälkeen tällanen hemmetin hyvä Italialainen runkojigi. Ennen on ollut vähän ongelmia taka-akselin sijoittumisen kanssa, mutta tässä ei ole minkäänlaista rupelliefektiä ja rungoista tulee luotisuoria.

Otolla oli jo ennestään lestit putkien taivutteluun, mutta niiden operoimiseen tarvittiin iso hydrauliprässi, jollainen hankittiin myös. Nyt ei siis enää putkien suoruus estä kierojen suunnitelmien toteuttamista!

25 Likes

Tulin tänne vielä muistuttamaan että mikä on klunker:

6 Likes

Oon aina tykännyt kaikesta Sklarista, eikä klunker ole poikkeus.

Korjaus aikatauluihin, mulla meni päivät sekaisin ja olin kirjoittanut, että arvonta tänään. Oikea päivä arvonnalle torstai, eli huominen. Tarvitaan aikaa pyörän piirtämiseen, mutta kaks päivää on ihan liikaa ja menee täysin nenän kaivamiseksi homma silleen.

8 Likes

Muistakaapa lopettaa arpahankinnat kello 15:00 niin helpottaa meille arpalipukkeiden valmistamista.

Studio alkaa jo olla tikissä. Live stream @4130Ranchin instatilillä alkaa 18:00.

2 Likes

Näkeekö jälkikäteen mistään? Ei pääse padan ääreen livenä, mut ois kiva loppuillasta viel pihdata…

Kyllähän sen liven pystyy tallentamaan, varmaan siitä saa ranchin storyyn parhaat palat.

2 Likes

lotto

Olipas jännää!

Voittaja ylimpänä ja kaksi lohdutuspalkinnon saajaa. Lohduttautujat, ilmoittakaa osoitteenne!

18 Likes

Lohdutuskirjeet on laitettu postiin. Nyt pitäisi vielä nousta sängystä ylös, vetää housut jalkaan ja hankkiutua Nikkilän bussiin. Katsojille riittää avata 4130Ranchin Instalive kello 12:00 aikoihin.

2 Likes

Kiitos ainakin Vipumiehelle, joka seurasi liveä alusta loppuun vaikka meillä pari kertaa akkukin loppui.
Eilen saatiin tehtyä yksi takakolmio ja keula. Sitten huomattiin, että olin karmivasti möhlinyt ritsan kanssa ja kaikki muut meni saunaan sillä aikaa kun yritin korjata virheen. Kello yhden jälkeen todettiin, että projekti on jälleen etenemiskunnossa ja päätettiin kaikki lähteä nukkumaan.
Yöllä olin sen verran väsynyt, että unohdin kameran Ranchille, joten kuvia myöhemmin.

17 Likes

Imgur

Imgur

Imgur

Imgur

6 Likes

Eilen pääsin viimein pajalle jatkamaan klunkeria ja sain takakolmion kasaan. 57-622 istui oikein mainiosti! Olli ja Anton olivat tänään ilmeisesti tulossa pähkäilemään etukolmion viimeistelyä.

6 Likes

Kaks nastaa puuttuu


vittu miten VIILEÄ joulupukki :star_struck:

11 Likes

Kävin tänään vähän pistämässä hommia pakettiin voittorungon osalta. Yhden pikku mogan tein taas, mutta siitä huolimatta, enää ei ole kuin finistelyjä jäljellä.

21 Likes

hyviä mutkia ja hauskoja linjoja.
Onko tää nyt sellanen moderni long and slack mtb etupää?

Aika perinteinen eikä hirveen slackki geo. Hiukka kiireitä tässä kaikilla ollut, mutta tänään kävin Ranchiltä hakemassa tämän Hessoihin ja voittaja sai reissata sitä Töölöstä vastaan - onnea Leksa!

Imgur

Imgur

Imgur

Imgur

Imgur

https://flic.kr/p/2ofgyT3

24 Likes