M: Pride-runkosetti ens kesän kulkueeseen

Ota paremmasta kulmasta eli suoraan sivulta kuva ja kaivele verkosta vastaava haarukka niin uskon heti.

Jos noin paljon kiinnostaa, voit tulla myös paikan päälle toteamaan etuhaarukan tilan.

Gipiemme polkimet!

joka tapauksessa Basson keula näyttää hippasen oudolta ja ihan aiheesta Kare tuossa epäilee asian tilaa. Teräs vääntyy suht’ helposti, ilman että siihen tulee mitään pysyviä ulkoisia merkkejä. Mitenhän tästä voisi varmistua?

Ihan oikeesti jos epäilee, niin tulee paikan päälle, katsoo itse ja johtaa päätökset. Voin toki myydä myös vaihtohaarukan kaveriksi, jos orkkis ei kelpaa.

e: palaan joka tapauksessa tähän vielä lähipäivinä, kunhan ehdin tonne mestoille doublecheckaamaan haarukan. Tulee sit parempi mieli

ei tässä nyt mihinkään olla tulossa mitään tarkistamaan, tässä nyt vaan asiallisesti esitetään kysymys ilmiselvästä aiheesta. Asian ympärillä kiemurtelu ja kysymysten väistely ei johda mihinkään. En epäile hetkeäkään myyntihalukkuutta, en tämän tai korvaavan tavaran tiimoilta. Haarukan kohtaloa tässä vähän epäillään. Odotellaan dc tulosta, varmasti asia selviää.

Siis, vastasin kysymykseen “Mitenhän tästä voisi varmistua?”. Varmistua ei kai voi mitenkään muuten kuin itse tarkistamalla. Selväksi on tullut, että haarukan suoruus ja muut muodot kiinosta, ja olen kai ilmaissut oman kantani asiaan suht selvästi. Jotta ei-aikeissa-ostajat saisivat vastauksen epäilyynsä, lupauduin tarkistamaan asian uudelleen.

Ihan suoraltahan toi Basson etuhaarukka näyttää, putken profilointi aiheuttaa ton keskustellun illuusion epäsuoruudesta. Mulla on yksi samanlainen keula.
Ja toi 200e on muuten aika halba hinta tosta.

Arvostan kontribuutiotasi! Mä tänään kiilloittelin ton keulan, enkä vieläkään löytänyt siitä vinouksia. Haarukan varsista tosin symmetriset painaumat, jotka saattavat kuvissakin hämätä. Joka tapauksessa myöhemmin tänään tuota puidaan oikein porukalla, ja lisäkuvia sekä viimeinen tuomio luvassa huomenna. Runkosetti itsessään on todnäk myyty.

https://lh6.googleusercontent.com/-Uycj6wVBON8/T5mBvwIhccI/AAAAAAAACu4/MTvWtYGJ4Bo/s720/Sivusta.jpg
+
http://viilipurkillinen.kuvat.fi/kuvat/yksivaihde/myynti/43.jpg/_img900.jpg

Tuun ens viikolla kattoon jos ei oo menny jo…

Basson haarukka suora. Ei epäilystä.

Vanhat myydyt poistettu, uutta matoa koukkuun.

Saatn. Just kun mä joku viikko sit haikailin Bassoa haikeana…

Hitto kun innostuin, luin nopeesti et otsikossa ois ollu Basso Lotto…

Nosto.

Vanhoja poisteltu, uutta roinaa myyntiin. Pahoittelen joissain kuvissa näkyviä ylimääräisiä rattaita.

Hinnat reilusti näkyviin laakereista ja tangoista ja jarruista. Säännöt käsittääkseni koskee kaikkia(?).

netspider - 16:37, 18.8.2012 » Hinnat reilusti näkyviin laakereista ja tangoista ja jarruista. Säännöt käsittääkseni koskee kaikkia(?).
5-200e.

Mother. Of. God. Sisäinen retrofiilini ottaa vallan.

Jarrulaatikossa olevat Campagnolon jarrulänget? Kolmion malliset?