M: persnettona! Laikabaus ratapolkupyörä! LOTOttu ja luovutettu voittajalle!

Vantteran postaaman kuvan aikoihin tässä oli sielua ja jotain erikoista. Toi kiillotus teki tästä vaan vitun ruman, tai no ei itseasiassa tehnyt vaan paljasti sen, että maalipinnan alla oli aina vitun ruma runko. Pakko sanoo, että odien kasaus on jotenkin ihan siedettävä, mutta toi vindieselin kuvan satula ja kuvakulma saa ton pyörän kyllä sen näköseks että jatkot vois olla maailman kauheimmat pyörät topikissa.

ime munaa josba

DinWeazel - 14:52, 26.10.2016 » ime munaa josba
josbanse - 14:40, 26.10.2016 » Vantteran postaaman kuvan aikoihin tässä oli sielua ja jotain erikoista. Toi kiillotus teki tästä vaan vitun ruman, tai no ei itseasiassa tehnyt vaan paljasti sen, että maalipinnan alla oli aina vitun ruma runko. Pakko sanoo, että odien kasaus on jotenkin ihan siedettävä, mutta toi vindieselin kuvan satula ja kuvakulma saa ton pyörän kyllä sen näköseks että jatkot vois olla maailman kauheimmat pyörät topikissa.
Asiasanat: josbanse, myyntitopsun suolaus, tulevaisuus, valitus suolauksesta omassa myyntitobassa
vanttera - 14:52, 26.10.2016 »
DinWeazel - 14:52, 26.10.2016 » ime munaa josba
Tämä on oikeesti kova livenä että kuvissa.

ai josba imemäs munaa :DDDD :DDDD :DDDD

hyvää perjantai-tykittelyä jo keskiviikkona

Josba kyl hyvä ottaa suihin, herkkä hetki oli kerran.

tän pyörän foruumiarvo kasvaa silmissä. Mä pidän tän ite jos ei joku osta tän viikon sunnuntaihin mennessä :smiley: saakeli!

Paljon lätinää mut kukaan ei yritä kumota mun kommenttia, että toi on ruma pyörä. Tääl vaa hehkutetaa liekitystä ja historiaa mut en nää sitä esteeks kommentoida rumuutta

Munccis - 16:07, 26.10.2016 » Josba kyl hyvä ottaa suihin, herkkä hetki oli kerran.
josbanse - 16:16, 26.10.2016 » Paljon lätinää
Totta kyl, oli lätinää ja lotinaa ja kurkun korinaa.
josbanse - 16:16, 26.10.2016 » Paljon lätinää mut kukaan ei yritä kumota mun kommenttia, että toi on ruma pyörä. Tääl vaa hehkutetaa liekitystä ja historiaa mut en nää sitä esteeks kommentoida rumuutta
Oliko tää ama? Ai ei? No...
vanttera - 14:52, 26.10.2016 »
DinWeazel - 14:52, 26.10.2016 » ime munaa josba

Minulle tulee tästä nimestä mieleen Klapausius, robotti Stanislaw Lemin romaanista.

Biciolli - 16:31, 26.10.2016 » Minulle tulee tästä nimestä mieleen Klapausius, robotti Stanislaw Lemin romaanista.
minulle ei

Ei varmaan monelle muullekaan.

josbanse - 16:16, 26.10.2016 » Paljon lätinää mut kukaan ei yritä kumota mun kommenttia, että toi on ruma pyörä. Tääl vaa hehkutetaa liekitystä ja historiaa mut en nää sitä esteeks kommentoida rumuutta
Tämä ei ole sellainen pyörän arvostelulanka joten meneppä vaikka tuijottamaan omia penis-tarrojasi siitä

e. raami on kyllä omalla karulla tavallaan just hyvä

Aika raivoisaa nettikiusausta yhen tusina alsarungon tähden

Myönnän että iteltä tahdittomasti suolattu - banselta ehkä vielä enemmän, mutta vähän voisi miettiä ennenku menee ihan rajakkilevelsseille toi kirjoittelu.

Et taida tietää että Josballa on oikeasti todella kova huumorintaju?