M: Oulussa Paketti (tanko, jarrukahvat jne jne)

Tämmöstä sälää.

10€ koko satsi. Jarrukahvat ja tanko uusia.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1.0-9/10013920_10153935427235654_1752552957_n.jpg

040-7575410, suosittelen tekstaamista kun en kauheasti muista täälä pööpöillä. :slight_smile:

On-onen tolppakiristin
Parktoolin keskiöpalikka
Sramin 8" ketjut
Shimano V-jarrukahvat
On-onen fatbar
Jotain lukkosulaa
Jotain rasvaa

pm

Tännäkönen mankeli.

Oulun heinäpäähän voi tulla ihmetteleen. Ja koeajaan jos huvittaa.

Oopsie

Koitin etsiä tuosta infoa, mutta ei mitään tarkkaa tietoa löytynyt. Jotain sellaisia johtopäätöksiä sain aikaan, ettei tuo ole varmaankaan vuotta -94 vanhempi ja runkomateriaali on kai HLE:tä. Voin olla väärässäkin. Jämy kampe ja fiksipotentiaalia on. (Mainostetaan nyt, vaikka kaverillehan mä tätä jo ajattelin. En ole vielä saanut kiinni.)

Mä laitoin jo aiksammin PM:ää!

En ole unohtanut :wink: Kunhan härnäilen mahdollisia prospecteja kun ilmo oli vajonnut jonnekin eetteriin.

Lisäilin kammet.

et varmaan halua myydä pelkkää ratasta kammista?

Nääh. Ei oo työkaluja eikä mielenkiintoa niin paljon, saatan lyödä ton koko maastopaskan myyntiin kun meni niin monimutkaseksi tää sinkulaprojekti. Ensviikolla selviää saanko tuota omin voimin kasaan. Jos en, tai kulut nousee mielettömiksi, niin kohta on inbredin rullaava runkokin kaupan. :slight_smile:

Älähän vielä luovuta! Jos mä kohta sen crc:n/muun tilauksen saisin pikkuhiljaa kasaan, niin hommataan samalla sulle noihin kampiin sopiva keskiöpatruuna? 118mm ISIS näyttäisi mun mielestä äkkiseltään sopivalta, tosin ei ihan halvimpia liene nämä. Tarkistin: multa löytyy ainakin passeli 14t-ratas, prikat ja lukkorengas, eikä itsellä ole just heti käyttöä sellaisille.

Lisäsin setin. Katellaan miten on kiinnostusta. Setti lähtee kokonaisena, ja jos joudun osissa laittaan niin on-onen hinnoilla vaikkapa. Ihan uusia tietenkin, mitään ei ole edes käytetty paikoillaan missään.

Lisäsin toisen pögötin jeijee!

Mitähän keskiötä tuo first race mahtaa syödä? Ei millään löydy tietoa…jotenkin kuuman näköinen pakkaus ja hintakin melko kohdallaan, jos tästä saisin uuden rakkaan? Kyllä tuosta kampia vaihtamalla fixiä laitettaan.

^Jostain 80-luvulta lähtien on kaikissa Pösöissä ollut brittikierteiset keskiölaakerit. Tarrojen perusteella First Race on selvästi uudempi. Ja tarvinneeko noita kampiakaan vaihtaa.

Minkä kokoinen tuo 2. Pösö on?

Minäpä koitan keretä tänään mittaamaan. Sori yhteydenottajille, oon vähän epätehokas nyt, mutta mulla on hyvinkin pätevät syyt ollu olemassa jne. Tänään näyttäis että saattais olla pari tuntia ylimäärästä aikaa napsia kuvia ja mittailla jne.

2.pösö onkin 58cc. Se on vaan jännän lyhyt, eli semmonen hauskan pysty ja “tehokas” ajoasento.

First race varattu maanantaihin asti.

Ylempi män.