M: os mungo

Myydään:
Os On One Mungo stonga (ns. Viiksitanko) 20€
Lahti
Yv

Ai vittu tästä minä nautin. Kajareita yksivaihteella. Olisko sulla filmijärkkäriä kans?

nina kysy kans, miks se niitä yksvaihteella myy, mut sitte se näki mun suupielestä valuvan kuolan.

asb - 14:45, 23.7.2017 » Ai vittu tästä minä nautin. Kajareita yksivaihteella. Olisko sulla filmijärkkäriä kans?
Nikon FM2 ois jouten
normaali - 14:47, 23.7.2017 » nina kysy kans, miks se niitä yksvaihteella myy, mut sitte se näki mun suupielestä valuvan kuolan.
Kuola valuu g oneista? Juujuu

Ois kyllä yks nikoni itelläkin periaatteessa käyttämättömänä…
Mutta asiaan: Ajattelin että täällä arvostetaan laatutavaraa, ja että ostaja löytyisi tätä kautta (eihän tässä ole edes vaihteita)

palpa automaatti taitaa ottaa nääki vastaan

“G one” kuulostaa ihan Schwalben kumilta.

Täällä kyllä vois olla joku tämänkaltasen tavaran myyntitopsu.

“OT” myynti-ilmossa ja edes joku pyöräkama ns. etualalla niin tää olis ihan fine.

Mä myin pari vuotta sitten tätä kautta köyhän miehen äänimonitorit eikä silloin kukaan välittänyt tai valittanut.

edit: ei tää siis mua haittaa nytkään, glws.

Osta lookki ja myy näitä siinä sivussa. Oon varma että nää menee eka

kutsuitte.

mielipiteeni on, että saattaa kyl mennä tää eka koska hinta on ihan ok. ostaja saa kuulemma silitellä mustia 8040 kaupan päälle käsien pesun jälkeen.

Minun mielestäni on ihan paikallaan silloin tällöin kaupitella (tai kysellä) jotakin laatutavaraa, jota ei ihan joka torilla myydä. Varmaan täällä on oikea kohderyhmä. Sensijaan on ihan tyhmää tulla myymään tänne markettitasoista käytettyä naisten vaihdepyörää. Kohderyhmä on täysin väärä.

tori.fi näkynyt kyllä tonnin ovh -hintaluokan vahvistimen putkia ja vastaavan hintaluokan kamaa.