M: Nishiki Arrow Speed 59cm runko 60e

Rungossa lukee 61cm mutta todellisuudessa sen seat tube on 59cm c-c ja top tube on 57cm c-c.
Mukana tulee SR Laprade tolpan, Hatta ohjainlaakeri ja Dia Compe jarrut.
Rungon kunto on hyvä, naarmut löytyy mutta ei mitään ihmeempää.
Vain nouto, asun Vantaalla (Tikkurilan lähellä).
Tänään ja huomenna käy hyvin, muuten menee ens viikonlopuksi kun olen töissä myöhään ke/to/pe…

Kuvat löytyy tietysti!

ehkäpä siinä lukee 61cm, koska korkeus yleensä ilmoitetaan c-t?

Tekis mieli ostaa talvipyörän korvaajaks, mut siinä on liikaa tunteita ja tarroja kiinni, joten pitää olla ostamatta.

Joo, sen takia siinä on 61cm, muuta vähä outoa että se top tube on niin lyhyt…

helvetto, just kerkisin ostaan rungon ja tälläsiä täälä myydään.

Ostan.

Mä ostan, voin tulla hakemaan tänään tai huomenna. Laita privalla osoite ja puh nro.

EDIT: Oh well, olinpa hidas. Arvaa tekikö mieli muuttaa edellisen postauksen timestamppia :slight_smile:

Eki, jos joku ei ehtinyt ennen mua privana ja se onkin mulle auttamattomasti liian iso, saat sen multa samaan hintaan. Tai no, yks Kaffecentralenin espresso hakikseksi.

Lentojtk oli ekä ja jos jostain syystä kauppa ei synny, eki on sitten seuraava jonossa.

Word!

No prkl! Ei kellään ois jotain sopivaa fiksirunkoa tähän hintaan suunnilleen?
Ois ollu just sitä mitä nykyisen ympärivuotisen rotan korvaamiseen tarvitaan.

En tosin ois asunu lähelläkään vantaata et kaupat meni sivuun jo siinä.

Jos on lentojäbälle liian suuri ja ekiltä massit loppu niin täällä on kolmas ottaja :slight_smile:

Pyörässä oli kiinni MKS polkimet + Christophe koukut jos joku haluu niitä.
Remmit on huonossa kunnossa ja vaatii vaihto mutta muuten on ihan ehjä setti.
Hinta = en tiedä, ehkä voit tarjota tarroja tai jotain.

Edit: Olen valmis luopumaan tästä rungosta, täytyy vaan löydä jotain sen sijaan.

Se on semonen Nishiki Competition mutta on paljon laadukaampi kun toi Arrow Speed, sen täytyy vaan nähdä ja asia on ihan selvä. Muhvit ovat erittäin tyylikkäät ja chromea löytyy paljon myös.
Rungossa lukee 56cm mutta on todellisuudessa pienempi. Ohjainlaakeri on Shimano 600 ja tolppa oli Sakaen tekemä.
Vaan tarvitsen noin 53cm rungon ensin…

Pete - 17:48, 28.9.2009 » Pyörässä oli kiinni MKS polkimet + Christophe koukut jos joku haluu niitä. Remmit on huonossa kunnossa ja vaatii vaihto mutta muuten on ihan ehjä setti. Hinta = en tiedä, ehkä voit tarjota tarroja tai jotain.
mulle! saat vaikka ne omat tarras takaisin :)

Hahaa, pidä niitä tarroja ja tule hakemaan vaan.
Olet mukava tyyppi ja voin antaa ne sulle ilmatteeks!

Arrow Speed runko on myyty.
Polkimet + koukut meni uudelle omistajalle.
Competition runko on jo varattu.