M: myyty

tavarasta hankkiuduttu taas eroon

lähde

Konsta - 20:16, 15.11.2018 »

lähde

Vanhoja ei tarvi kierrättää tietenkää. Tää on se aktiivine toi toinen on se epäaktiivinen kuten varmaa noston välisestä ajasta näet.

Öö onkos luetun ymmärtämisessä vikaa vai tahallasko heittäydyt juksupetterilinjalle.

Oot nostanu kaks myynti-ilmoa etusivulle tunnin sisään. Se tarkottaa että tässä tapauksessa etusivun vähistä otsikoista 8 prosenttia on teikäläisen luukutustopsuja ja just sitä ei kukaan tahdo.

Vaikka ootki uus käyttäjä niin yritäs ny vähän hei ku on selkeet ohjeet annettu kerranki.

En sinänsä pitäis näitä luukutushommina vaan tarjoon puoli ilmaseksi ihan kuranttia kamaa foorumilaisille

Tulin osallistumaan perjantai torstaikeskusteluun

bumps

uppia

uppia

uppista

1 Like

Onks tää nyt tällänen Unununu kierrätys?

edit:
Mä oon niin uusi käyttäjä että en tiiä miten tähän pitäis reagoida: onko perinteisesti ollut reilua ostaa foorumilaiselta, pilkkoa ja laittaa heti kalliimmalla eteenpäin vai onko tää ollut jotenkin sellasta mitä ei sopisi tehdä?

1 Like

En oo ostanut foorumilta mitään näistä muistaakseni

Nuo on siitä Somecista? Ei oo ehkä aktiivinen foorumilainen mutta käsittääkseni myyjä on tännekin kirjoitellut joskus kun jengi on linkannut torissa myynnissä olleita pyöriä.

edit: Ja näemmä on väärin kun heti kiistät ostaneesi foorumilta.

olet oikeassa, ja tämä on josballe tyypillinen toimintatapa.

esiintyy suurena ratapyöräentusiastina, mutta ostaa ratafillareita lähinnä luukuttaakseen niitä eteenpäin, yleensä palasteltuna. tekee vieläpä “projekteja”, joilla saa näkyvyyttä rungoille ja osille luukutustointaan tehostaakseen.

tapuli hustle

1 Like

Mielestäni otin tori.fi myyjään yhteyttä ja tällä kerralla kävi näin, että paljoa ei käteen jäänyt

Eiköhän tää tullut jo selväksi.

Jep, ostin pyörän torista, en foorumilta. Jalkansa murtanut palstalainen kyseli runkoa, joten mahdollistin hänelle projektin. Sit huomasin et kappas, kammet on eriparia → ei niin mitään tarvetta. Sit huomasin et kappas, ohjaamo on aika naarmutettu → ei sovi omiin projekteihin, vanteet eriparia → ei tarvetta. Pidin mä sentään laakerit itelläni, mut muuten oli tällä kerralla vähän tyhjä arpa, kun ei oikein hyödynnettävää jäänyt.

Sit täällä palstalla vassarit itkee et onko tää nyt reilua vaikken euroakaan oo voittoa tässäkään tehnyt ja keksitään jotain päättömiä valheita, että ostin pyörän foorumilta, vaikka fillari nimenomaan linkattiin toriin ja aletaan moralisoimaan toimintaa vaikka kaikelle on täysin looginen syy. Skidikään ei oo varmaan pahemmin mun pyörissä nähnyt naarmutettua ohjaamoa tai eriparikampia.

Kaiken lisäksi 2/7 myyntiartikkeleista ei liity tohon pyörään mitenkään…

vähän jännä arpa, kun saa avata ennen ostamista ja voi päättää vasta sitten, jotta ostaako ensinkään.

Ei nyt sinänsä, koska olin jo ennakkoon hinnasta sopinut ja ajanut hakemaan fillarin.