M: pari runkosettiä HKI

Terässiipi Ishiwata runko. ST c-c 60 TT c-c 58.5. Ihan mahdollinen gravel-aihio. Oli mulla talvipyöränä edellisenä talvena ja siihen menee 40mm rengastus. Lokareiden kanssa ainakin 32mm. Ohjainlaakeri vaatii huollon. Tolppa, stemmi + tanko (ei grippejä, satulaa), keskiö (bb-un55?) ja yhden talven ajetut kammet mukaan. 100€

XB3 Start Shosse 55x56 c-c 50€

Kaikki mitä kuvassa näkyy. Nopealla googletuksella kolmanneksi paras runko mitä Neuvostoliitossa tehtiin ja ainoa joka oli mahdollista ostaa kaupasta tavalliselle ihmiselle.

Varattu Halon valkoiset pomminvarmaetukiekko. Etukiekolla ajettu enemmän, mutta edelleen suora ja smooth sekä jarrutuspintaa oman ymmärryksen mukaan reilusti jäljellä. 35€

Ohessa pari kuvaa. Laittakaa whatsappia jos haluatte tarkemmin.

Nouto Hki, Kamppi.
Whatsappia 0405752399

1 Like

Satuloita. Hakekaan pois välillä jotain että voi ostaa kiinapaskaa lisää ebaysta ja alista, eiks joo!

Kiinapaskan ostamisen tukeminen vuonna 2020 semmone et en kauheesti myyjänä huutelis. Ota ny nosto kuitenki.

Ylös. Hintoja korjattu. Myönnetään, tein väärin kun vitsailin netissä. :slight_smile:

1 Like

ylös. Lisätty Jabberwocky. Tein siitä ajettavan ilman takajarrua, saa tulla koeajaan.

Ylös

Vanhoja herkkuja

Moi, mä oon Juhani ja mä olen kampiholisti.

Hintojen tarkistus.

Mavic-kiekot campalla vielä vapaana.

Omniumit eteenpäin kun ei ole ratapyörää ja ei sovi konversioihin.

Stan’s notubes standard löytyi kaapista. Hakekaa pois.

eikö tossa paketissa lue 26 ja 24" Tuskin siis sopii 29 kiekoille suoraan
E: todellinen erikoistuote, GLWS ansaittu bumppi

IhanaTaina - 18:01, 4.12.2020 » eikö tossa paketissa lue 26 ja 24" Tuskin siis sopii 29 kiekoille suoraan
Joo. En mäkään ymmärrä. Takana kuitenkin lukee että toi on xc-29er yhteensopiva ja oon aikanaan ostanut nuo mun 29eriin tehden käsittääkseni riittävän pohjatyön jotta ne ois yhteensopivat. En pysty nyt ottamaan takaa myös kuvaa tuotetiedoista, mutta sunnuntaina yritän muistaa.

Dawes Super Galaxy, isohko.

atacit ja lookit kiits

Dawesista laitoin viestiä

1 Like

Tulkaa hakemaan nuo maantiepolkimet.

ylös


Ai että mulla oli tämmöne joskus. Kova pyörä, suosittelen ehdottomasti.

1 Like