Pitää luopua uskollisesta sotaratsusta, yksinkertaisesti yksi pyörä liikaa ja tämä on aina ollut ihan himpun verran pieni minulle.
Laitan parempia kuvia kun saan otettua, mutta myytävänä on siis ohessa olevasta kuvasta seuraavat:
- Motobecane Jubile Sport runko, sininen, Vitus 888 putkea, 57.5cm c-c satulaputkella, muistaakseni vaakaputki on 58cm c-c
- Motobecanen oma ja hyväkuntoinen ohjainlaakeri
- kromattu Motobecanen oma haarukka, kromaus on hyvässä kunnossa
- 26.0mm hieman lyhennetty satulaputki
- ns kierteetön keskiölaakeri, joka on ajokunnossa. Patruunaan on myös vaihdettavissa normi-tehdaslaakerit, eli kun laakerit menevät ei koko patruunaa tarvitse uusia.
- eteen menee aika läski rengas, taakse maksimi on varmaankin 30-32mm. Itse olen ajanut 28mm contilla.
- takahaarukka on muistaakseni 126mm, mutta olen käyttänyt siinä sekä 130mm että 120mm leveyksisiä napoja nou problem, teräs joustaa.
Lisäksi mukana saa en-muista/no-name kammet (näkyvät kuvassa), 144mm jaolla, ja 42t rattaalla… Sanon lisäksi, koska oikean kammen ulosvetokierteet ovat finito, eli rattaan loputtua rälläkkä käteen ja uutta kampisettiä paikalleen, mutta kyllä noilla vielä ajelee.
Ymmärtääkseni Vitus 888 on ohentamatonta, mutta runko ei silti ole painava. Kestävä se kyllä on, itse olen sillä pari tonnia veivannut ja olen isomman puoleinen äijä. Haluaisin paketista 180e / tarjoa.
Ja jos joku haluaa tietää minkä pituiselle tuo on sopiva, niin minun mielestäni (toki jalat / yläkroppa pituussuhteesta riippuen) jotain 181-189cm pitkälle. Itse olen 189 mutta pitkäkoipinen ja isomahainen, mikä on tuohon vähän huono yhtälö.
Edit: huom. siis jarrut, stonga, kahvat, polkusimet, kiekot eivät ole myynnissä, vain ylläoleva setti.