M: Meni jo

Kiekot: Fix:free , Takana formula/origin8 velocity deepv, edessä origin8/velocity b43
Kumit: Fyxation session 35c
Kammet: fsa ja rattaana 42t sugino messenger, ketju vähän ajettu kmc510, polkimet wellgo/noname
Takarattaat: sturmey archer 18t vapaaratas ja fix surly 16t
Stemmi: easton, hinkattu dekaaleja pois
Tanko: perus musta riseri ouryillä n. 45cm leveyttä
Ohjainlaakeri: ritchey comp
Tolppa: noname, charge bucket satula
Jarrut: Shimano deore

Halutessaan mukaan saa Nokian Rollspeed 37c kumit joilla jotenkin pääsee talvella ja voin katella jotkut shimano 520 spdt mukaan.

Pyörällä rullattu n. vuosi.

-Takakiekossa klappia, saisi varmaan pois laakerit vaihtamalla. Rullaa kuitenkin ok.

-Kammet toiminut vuoden ajan moitteetta, itse en ole irroittanut kampia, mutta entisen omistajan mukaan näin:
“Ei vetopuoli” on korkannut ja sillä puolella keskiötä “irtokuppi”. Vetopuolella keskiönkuppi siis kiinteä itse keskiön kanssa. Eli vetopuolen kampi pois ja siltä puolelta keskiö auki–> hops ei vetopuolen kampi putoaa (pitää vaa muistaa avata kammenpultti ensin)."

Nouto Helsingistä, Larusta.
yht otot PM tai miseraattori äät kuumamaili piste köm

HUOM. - Vaihto käy johonkin hyvään reppuun- massien siirrot sitten tilanteen mukaan. Ykkösvaihtoehto mission workshop fitzroy, mustana.

MYYTY

Ei vetopuolen kampi ei kyllä putoa kun irrotat keskiön oikealta puolelta. Vaikka irroittaisit kammenpultin

EIkös se keskiö toimi siinä ikään kuin ulosvetäjänä?

joo siis ei vetopuoli korkannut. keskiössä on toinen kuppi ns kiinteänä ja sen keskiöpatruunan avaamalla toi kampi putoaa. Mun vanha runko ja kammet! hyvä hinta!

niin ja Dibs kumit, jos alat pilkkomaan!

Eli perus kasetti? Irtoaako kampi koska kiilautuu irroittaessa toiseen kuppiin?

kyllä irtoaa. kyseessä oli joku alukuppinen Shimano UN keskiö. Ja tää vissiin on myyty, joten ei vatvota enään. onnea ostajalle, hyvä pyörä!