M: Mankkamarkkinat [Turku]

Tavarat Turussa. Ostaja maksaa postit.
Lisäkuvia saa jos pyytää kiltisti. Tarjouksia kuunnellaan. PM tavoittaa.

Jos haluat lähettää PM niin klikkaa ensin avatariasi, sitten kaksi kertaa kirjekuorta ja sen jälkeen New Message.

1. Mysteericrossarin runkosetti. Alkuperä hieman epäselvä mutta tod.näk. ysäriläinen ranskis, merkkinä Racer. Muiden foorumeiden salapoliisit sitä mieltä että Fonluptin tekemä yksityiskohtien perusteella mutta en pysty varmistamaan.
    Koko 565 vaakaan c-c, 585 pystyyn c-c ja 600 c-t. Kulmat mittasin emä 74 ja satula 74,5 astetta, on siis suht äkänen peli. Putkitarra lupaili Columbus Thronia ja taitaa täsmätä, sisäinen vaijerinveto takajarrulle. Alkuperäinen maaliduuni omasta mielestä niin karsea että maalasin uudestaan. Vaakaputkessa aika iso lommo, alkuperä tuntematon. En oo antanu haitata. 33mm cyclocross kumi aika maksimi, UCI-legal oh yeah. On tässä myös lokarikorvakkeet mutta joutuu varmaan pienentämään kumikokoa alle 28mm.
    Mukaan tulee Shimano STX RC ohjainlaakeri hangerilla ja toi takajarrun cantihangeri jonka oon tehny ite. Myös joku bulkki 113mm JIS kierteetön keskiö mukaan koska vedonpuolen keskiön kierteet aika heikossa hapessa. Kyllä niihin saa kierrettyä keskiön mutta en lupaa pysyykö kiinni.
    Myös itse tehty minitartsi tulee mukaan.
    Lisää kuvia Flickrin puolella. Tässä on paljon hienoja yksityiskohtia esim. seatstayt.
    250€

1. Maurizio Fondriest maantierunko, profiloitua 7020 aluminiia (tsek alaputki!), varmaan ysäriltä, 545 c-c vaakaan, 550 pystyyn c-c ja 580 c-t. Vaikka onkin hiton nopee niin on vaan hiton pieni. eBay myyjä oli mitannut tämän perseen silmällään ja myös jättänyt huomauttamatta että takavaihtajankorvakkeeseen oli tehty tökerö helicoil-korjaus. Nyt korjattu hitosti asiallisemmalla Wheels Manufacturingin Dropout Saverilla. Mitä muuta… 27.2mm tolppa, tuumanen keula, italialaiset kierteet keskiössä. Voin myydä ton kiinakuitusen keulan mukaan jos haluat, samoin Necon konelaakerillisen ohjainlaakerin. Runkoon oon kikkaillu true 28mm kumin mutta haluat ehkä mielummin ajaa 25millisillä. Keula vetää varmaan 30millisen.
    Ikäisekseen muuten kunnossa, ei dingejä mutta maali hieman kuplii parissa paikassa.
    Flickrissä lisää kuvia.
    Runko 150€, keulan ja laakerin kanssa 200€.
    Voin myös vaihtaa johonkin isompaan kiinnostavaan maantierunkoon tai Kona Sutraan tai OG kromipistaan.

1. Alpkit Koala 13L, musta. Käytetty kerran, ei oo mun juttu. Pysyttelen Carradiceissä.
    90€

1. WTB Exposure 622x32mm. Olleet brevetti- ja maantiekäytöllä muutaman tonnin. Jonkinverran viiltoja muttei syviä, edessä jopa chevronit vielä näkyy kun en oo näköjään vaihtanu päittäin.
    Kyllästetty reilusti Orange Sealilla, en aio pestä pois.
    40€ pari

1. Time Mid57/77 polkimet. NOS ja NIB, punaisilla klosseilla. Boardman veti näillä aikoinaan tunnin enkat, aja sinäkin henk.kohtainen ennätys näillä ihanuuksilla!
    Huom! Klossin kiinnitys mtb-style eikä maantiekolmiruuvi.
    45€

1. Shimano Dura Ace TL-PD30. Tämä on siis työkalu PD-7400 polkimille jonka löysin tonkiessani. Täysin käyttämätön, taisin olla eka joka veti tämän esiin pussukastaan. Mukaan ohjeet ja polkimien laatikko. Suattapi olla että toimii myös alempien gruppojen polkimiin mutten muista tekniikkaa.
    10€ paitsi jos olet hän joka osti nämä polkimet minulta aikoinaan, sinulle nämä ovat ilmaiset
    dear friend
    e. tai jos muuten vaan haluat kokeilla perustella tuota työkalua itsellesi ilmaiseksi

1. Shimano BB-1055. BSA 68mm, 113mm, JIS. Todella hyvässä kunnossa, akselissa tuskin kulumaa.
    Huom. merkittävä parannus edeltäjään eli BB-1050 koska tässä kumitiivisteet joten pitäisi mennä myös likaisemmassa ympäristössä.
    25€

1. Time ATAC klossit. Uuet.
    10€

https://live.staticflickr.com/65535/50571163238_ab37e4706c_c.jpg

1. Teva Terra FI 4 sandaalit. Pari päivää sitten 07/2019 turistireissulla ostamani. Kokeiltu pelkästään myymälässä eli periaatteessa käyttämättömät. Laatikon heitin koska ei mahtunut laukkuun.
    Koko 43, istuu aivan nappina omaan 43 jalkaan eli true to size. Vansit US10 referenssiksi. Hyvinhän näissä on säätövaraa eli uskoisin että myös 42 jalkaan hyvät mutta en uskalla luvata yli 43,5-44 jalkaan. Aikalailla jumalsandaalit hemmetin hyvillä arvosteluilla.
    50€ superbargain ja postitettuna!

1. Hätäpäissäni Foxcompista ostamani SRAM 20IS adapteri. Voitte mennä Foxcompin sivuille kattomaan paljon ne veloitti. Oli sitäpaitsi väärä koska tarvitsin 0IS…
    No, ei tullut käyttöön ja AUTA MUA TAAS PÄÄSEMÄÄN SRAMITTOMAAN ELÄMÄÄN PLIIIIIS
    Takakannen tiedot - KLIK!
    Fuck it tarjoa

mankkis - 18:00, 15.4.2015 » Kusuki Medallion Pista ohjaamo
Ai saatana.
Ismo Repi - 18:06, 15.4.2015 »
mankkis - 18:00, 15.4.2015 » Kusuki Medallion Pista ohjaamo
Ai saatana.
ai perkele.

jos stemi tulee myyntiin irtonaisena niin dibs

Kiekot halvennuksessa ja Flite lisätty. Olen Helsingissä viikonloppuna joten passa på!

mankkis - 10:35, 22.4.2015 » Olen Helsingissä viikonloppuna
haha frede optimistisena

Helsinki-Turku akselia tulee taas sahattua ens viikolla joten bumppaus.

Koitan kaivaa laatikoita jos löytyis jotain muutakin kivaa.

Turussa tulevana viikonloppuna joten ostakee!

Kaikennäköst

Up

homma eskaloitunut basaarityyppisiin mittasuhteisiin

Myydyt artikkelit siivottu pois ja voimansiirtojutskia lisätty.

Up

tsekkaaahan mankkis inboksis.

mankkis - 17:00, 15.4.2015 » https://c1.staticflickr.com/1/266/32387970560_81570eefd0_c.jpg
aah

nyt se rivendelli jostain ja äkkiä

Frankton - 17:28, 9.3.2017 » tsekkaaahan mankkis inboksis.
nyce free bump tänks m8
mankkis - 17:43, 9.3.2017 »
Frankton - 17:28, 9.3.2017 » tsekkaaahan mankkis inboksis.
nyce free bump tänks m8
:3 <3

Oon menossa huomenna Turkuun

Ja haluaisin noi kammet

Tonilla first dibs. Palaan asiaan jos jää yli!

Kesäks lenkkarii ja paitaa

^