M: Luukutan halvalla, vielä rippeet jäljellä esim. San Marco, UN54/55

Nää on niitä osia joita siirtelee paikasta toiseen eikä raaski luopua. Ostakaa nopeesti nää tai muutan mieleni ja vien hyllylle takasin.

Asun Hangossa, joten postitus on useissa tapauksissa pakollista. Voin tuoda pienempää kamaa syksyn krossikisoihin. Itella-tuskaa helpottamaan laitan jokaiseen pakettiin uniikkeja tarroja, rajoitettu erä:

FSA Gossamer 46/36 -kampisetti. Keskiö mukaan. 172,5mm. Rattailla ajettu pari tonnia, elämää vielä paljon jäljellä. 35€.
Sakae CX -kammet. 165mm, 110bcd. Nää oli pitkään mun holy grail -kammet kun polvet oli huonona. Tunnearvoa! 15€.
Stronglight 49d -kammet uudella TA 40t -rattaalla. Mukaan pultit pikkurattaalle. Tästä GG-pyörään kurantit kammet. 40€.
Sekavia Stronglight -rattaita. En tiiä mikä BCD. Tulee kaupan päälle väkisin. Voi myös ostaa euron kappalehintaan.
Salsa 110bcd 34t -ratas. Ajettu talvi näkyy hampaissa mutta tässäkin on eloa vielä pitkäksi aikaa. 5€.

FSA ISIS -kammet. 165mm, 104CBD. Jostain syystä aloin muokkaamaan näitä viilalla? Kaheksan kympin kammet pilalla. No, poolopyörään tuhoutumattomat kammet halvalla. 5€.
Stronglight -kammet. 170mm, rattaat lopussa. Mikäköhän BCD? Näistä baaripyörään jotain? Drilliumia ainakin on. 5€.
Nervar -kammet 122BCD. Ihan hirveet, nää tulee kans väkisin kaupan päälle. Saa euron maksaa.

Nyt niitä on, Shimpan trueskool -keskiöitä. UN55 73mm/107mm, UN54 68/110, UN54 68/113. 68mm muhville olevat on muovikupilla jossa saattaa olla hiushalkeama, ei haittaa käyttöä. Pyörivät smuutisti. Kaikilla hintaa 5€ / kpl.

3kpl Deore oikea kahva, 2kpl vasen. Pari 10€, kaikki viis kahvaa yhteensä 15€.
Deore -V-länget. Toisissa palat, toisissa ei. Pussissa tilpehööriä. Helahoito yht. 5€.
Tektro U-jarru pitkällä reachilla, oisko max. 75mm. Uusi. 5€.
Interrupt -kahvat 31.8mm -tangolle. Uudet, noname mutta näyttäis tektroilta. 5€.
Avid BB5 -jarrut. Toisessa joku adapteri kiinni. Toimivat, mutta putsauksen tarpeessa. Toiseen päähän uudet palat mukaan. Maastovedolla. 25€.

Gilles Berthoud 2286 -etulaukku. Tää on mun silmäterä, mutta aikansa kutakin. Hyvä kunto, just sisäänajettu. Tän ostajan täytyy vannoa, että käyttää tätä tositarkoituksella monta vuotta. En myy tätä oman elämänsä ununuille. Mukaan aheadiin menevä decaleur eli kiinnitin. Etutarakka sulla täytyy olla. 80€.

Nää kahvat jäi yli edellisestä jarrukuvasta. Tektron kahvat Cantivedolla. Hyvä kunto. 10€.
105 -vaihtaja. 10v. Huollettu, ajettu pari tonnia. 20€.

Campan ajopaita kokoa M. Käytän normaalisti S ja tää on sellanen keskarikireä mulle (173/66), eli kehtais olla baarissa tää päällä. Käytetty pari kertaa. 10€.

Shimanon levyjä, toinen uusi rt-97 180mm 15€ ja toinen käytetty 160mm perus 2€.

Niin ihania tuotteita että tekis mieli rakentaa niille polkupyörä. Melkein.

^Olin itseasiassa laittamassa sulle dibsejä tohon laukkuun mutta kaveri veti puhelimella välistä!

Saatana Hyvä, en olis tarvinut noita kampiakaan sitten.

Myydyt poistettu ja kamat postitettu. Ostakaa loputkin pois.