M: lopro-runko, kiekot, osia / Favorit best

Uutta tavaraa myyntiin. 2 runkosettiä ja erinäisiä osia:

[s]
TT-RUNKOSETTI:

57cm x 59cm (centro-centro, pysty x vaaka). Matalaprofiili, vastannee n.57-58cm x 57-58cm runkoa. Hinta: Myyty

Mukaan ohjainlaakeri (Shimano 600), satulatolppa (27.0mm) ja musta ITM-stemmi (22.2/26.0). Keskiölaakeria tosissaan kaipailevalle voitaneen keksiä jotain.[/s]

KIEKOT:

Röyhkeät ja ihan mukavan laadukkaat fix-fix kiekot, erittäin soveliaat esim. ns. seksipyöriin. Dia Compe Gran Compe, limited edition. Kultapuolat, valkoiset navat, valkoiset vanteet. Kunto hyvä (mutta likainen). Etukiekossa vanteella vähän suttua ja kumin tyvessä pala maalia lohjennut.

60th anniversary limited edition: Nää on muistaakseni kpl 133/200.

Mukaan tulee kultainen (tietenkin) Halon ratas (18t) ja lukkorengas, sekä kumit (takana karmea Vittoria Zafiro ja edessä sentään valkomusta Challenge criterium).

Hintapyyntö: 175e 165e

OSIA:

Alla listaamattomat myyty.

tangot:
1) herrasmies/rouvas -tanko. Velo Orange. Kapea. Jotain naarmuja. 20 15e.
2) Bullhorn. BLB dalí. “Vänkyrä”. Jotain naarmuja. 20 15e.

stemmit:
3) 3ttt. Pitkä (125mm). 22.2mmm/26.0mm. Jotain naarmuja yms. 10e.
4) Tange. 0-kulma (90 astetta). 100mm, 22.2mm/26.0mm. Naarmuja yms. 20e.

ratas ym:
6) Ofmega. 144bcd. 42 hampainen. Kunto käytetty. 10e 5e.

Jarrukahvat:
8) Tangonpää-jarrukahvat. Merkkiä whatever. Aika käyttämättömät, ei ehkä ihan. 15e.

Mennyttä tavaraa:

Sugino 75 kammet, 165mm, kirkkaat. ISO. NJS. Hintapyyntö 120e MYYTY
7) Lahjesuoja. 144bcd. Oisko Ofmega? 5e. MYYTY
5) CBT italia Tuumainen, kierteellinen. Vissiin Columbus SLX. Kromi OK. ruokoputkea n. 20,5cm. 50e. MYYTY
Ofmega kammet, 170mm, 144bcd, sinkulakäyttöön. Hintapyyntö 25e MYYTY

[s]All City
ratas, 42t, 144bcd, kulta. Hintapyyntö 20e[/s] MYYTY

Tavarat Etelä-Haagassa. Nouto on ratkaisu niiden saamiseen. No joo, oikeasti postitankin. Luultavasti. Yhteyden saa yksityisviestein (tai sitten gmail-dot-com: antti.f.kylanpaa).

Up. Myynnissä pari runkoa ja pläjä osia.

Ainii tämmönenki, eiks tää ollu valkoinen joskus? Oon valmis myöntämään, että ehkä toi on sittenki Favorit. Ja koska 26.2mm ni varmaan Reynolds 531.

komppaisin ny kyl vantteraa. kaikki muhvit rungossa identtiset mun favoritin kanssa

e.

eikä ookkaa. keskiömuhvi not quite

No mullon ittellä kolme Favorittia, eikä ne mitkään ihan identtisiä oo. Pieniä eroja muhveissa ja sensellasta. Mut fiilis on tossakin kyl Favorit eli best

no jooo jotai. mut tosi pieniä eroja, vähä epätasasesti leikattua muhvia hah

best silti

onko sulla muuten itaa vai mitä keskiöt vanttera

Ok, no myynnissä sit Favorit, ja kalliimpi myös siksi :slight_smile: Ja lisäksi just hyvä. (Oon tosissani, että tän myynti tulee kaduttamaan…)

BSA kaikki, best

Hetkonen, täähän on kans BSA. (Kantsii ostaa nopsaa, mä alan kohta tosissani harkita uudelleen…)

liian halpa

aivam liian halba

älä myy

^ & ^^ jne. Oon vielä tovin kuuntelematta järkipuhetta, mutta voi kyllä olla että kohta tää topikki on O: Favorit-decaalit.

Kylis sai tän aikanaan 140 eurolla MATKAHUOLTOINEEN

saanko lunastaa samalla rahalla takas

Et, joudut maksamaan 150e + matkahuollon. Sulle mä voin poikkeuksellisesti postittaa.

Mrrrrrr

halpa se silti ois, mut mullon näitä tämmösiä vino pino jo

Luucutus calliimmalla. Bisnesmies bisnesmies

onks bike14co haarukas mimmone kliirenssi

e. 14 bike co haarukka clearance, siitä on kyse
ee. osaan lukea
eee. olen myös pian HuK

Siitä ei ole nyt kyse kyllä

favorit best

14BikeCo

sama kuin puhuis Pojosta tai Turtunista tai Kalhemasta. :slight_smile:

Bike 14 co. on uus camagoolo. Haarun klearinssi lukee vissiin ilmossa, 23mm menee, jos on slimminlajinen kumi. Tai sitten shimmihommaa.