M: Kypärä A: Gatori (HKI)

Myydän käytettyjä osia. Sijainti Haaga. Kuvat klikkaamalla isommiksi. Postitus onnistunee innokkaan ostajan piikkiin.

MET MTB-henkinen kypärä, M-koko, ok kunto. 10€ 5€
http://i.imgur.com/Bpe67Ors.png
Edit: Nyt kuva suurenee klikkaamalla.

Gatorskin Ultra 28mm, skidailtu kankaalle parista kohtaa. Tuu hakee ja/tai tarjoo bisse.

Sram PC-1 leveä ketju, käytetty enkä jaksa laske linkkujen määrää. Toimii mutta kuluneen puoleinen ja likainen. Tuo olut jos jaksat.
PRO foamit, uudet paketissaan. 10€
Tektro vasen lisäjarrukahva, minimalistinen musta, malli Radius. Klampin kiristäjän kierteet alkupäästä kuluneet koska ollut liian paksussa tangossa kiinni, oikea clamp siis 22mm. Lyhyt jarruvaijeri mukaan. 5€

PM tai chrikroh(ät)gmail(piste)com

Yles!

Satula lisätty. Tällä viikolla onnistuu toimitus Helsinkiin.
Call PM me maby?

Menikös tuo toimitus mahdollisuus helsinkiin jo? satula kiinnostais?

Mikko_Mallikas - 0:21, 19.8.2013 » Menikös tuo toimitus mahdollisuus helsinkiin jo? satula kiinnostais?
Vastattu yksityisviestillä.

Tavarat nyt Porissa! Toimitus Helsinkiin taas viikolla 35. Postituskin onnistuu.

Up.

Osat tänään vielä Turussa, huomisesta alkaen Helsingissä for good.

up

Polkupyörä myyntiin.

Mukaan “aero”-tolppa.

Hmm, mul on jo tämmönen mut mitä jos mulla oiski kaks tällästä. Ootko ajatellu runkosetille mitään hintaa jos palottelet?

+1, Ujoa kiinnostusta runkosettiä kohtaan täälläkin.

Mua saattais kiinnostaa noi kammet jos menee paloiks.

Hikky - 22:58, 10.6.2014 » Hmm, mul on jo tämmönen mut mitä jos mulla oiski kaks tällästä. Ootko ajatellu runkosetille mitään hintaa jos palottelet?
Tee tästä vaihdepyörä ja aja time trial hengessä?

Kiikarissa niinsanottuja NG-vehkeitä joten mielummin myyn kokonaisena. Toki jos ostajia ilmaantuu muillekin osille, esim. kiekoille, niin voin myydä paloinakin.

Tolppa ja potta.

Ohjaamon lisäys, kypärän alennus.

Polkimet ja keskiö lisätty myytäväksi. Annetaan rengas ja ketju.

Foamit lisätty ja kypärän haluan pois nurkista.

Viikkonosto. Jarrukahva lisätty.