Rawland Nordavinden polkupyörä

mustAfa - 12:05, 21.9.2018 »
Alejandro - 11:10, 21.9.2018 »
tmar - 9:46, 21.9.2018 » https://i.imgur.com/EuiMxRX.jpg Mun brand new ihanuus toimitettiin äsken. Aika kevyen tuntunen. Ei viitti tehä projutobaa kun tää on fiksifoorumi.
Hyvin tehty! Tota myytiin joskus halvalla hubjubissa, harmittaa vieläkin etten ostanut. Todella siisti runko imo.
toivottavasti tulee jotku kunnon hyvät keskivedot e. äh aina väärä nimimerkki
Ostin noin 6 päivää sitten tämän XL kokoisen Rawland Nordavinden -runkosetin HubJubilta maantiepyöräksi. Ei ollut kallis. Runko painaa noin 2 kiloa, keulan painoa en saanut määritettyä kun vaa'an minimipaino on jossain kilon kieppeillä.

Jarruiksi tulee Tektron 359 perus sivuvetojarrut ja kiekoiksi Ultegra/Open Pro SUP. Kumeiksi 40 millisten lokareiden kanssa 28c 4000 s II ja (kuivaksi) talveksi 35c GK SK. Muutenkin ihan perus osaa kuten Brooksin satula ja Suginon kammet. Nuori Pyry tekee toivottavasti custom tartsin ja taakse on iso Carradicen satulalaukku satulan kiskoihin kiinnittyvällä tuella.

Tällaisia komponentteja tarvitsisin:
-kirkas tolppa 27,2 mm halkaisijalla ja kohtalaisella setbackilla
-kirkas 1.1/8 stemmi 90-100 mm 26,0 mm clampilla
-40t narrow wide ratas 110 bcd
-2 kpl hyviä kirkkaita (rosteri) pullotelineitä


Tässä mukavan näköinen Nordavinden kasattuna Rawlandin blogista.

2 Likes

got steerer?

e: siis oikeesti, toi ruoto on samoissa mitoissa pystyputken kanssa :D:D

hyvä topi

vanttera - 14:49, 21.9.2018 » got steerer? e: siis oikeesti, toi ruoto on samoissa mitoissa pystyputken kanssa :D:D
Katseeni pyöri ekalla katselukerralla varpaiden ja perän korvakkeiden välillä mutta nyt kun mainitsit niin on khyl melkoinen :0

Kunnon hyvää! Aahh. Näitä on tullu kuolailtua.

Mielenkiintoinen runko ja suunnitelma kuulostaa hyvältä.

Hyvä tulee

nitto x simworks stemmi ja tolppa tähän <3

Vaikka käyttäjä Negaatio epäilikin: hyvä proju ja seurataan. Kiva runko ja ajatukset fiksun oloiset.

Hetkinen. 40t NW? Eli laitat tähän Ultegra RX takavaihtajan? Kova!

vanttera - 14:49, 21.9.2018 » got steerer? e: siis oikeesti, toi ruoto on samoissa mitoissa pystyputken kanssa :D:D
https://www.battlemerchant.com/images/product_images/popup_images/HN-SH2454b_hanwei_schwert_Rheinlaender_Bastardschwert.jpg
Alejandro - 17:33, 21.9.2018 » Hetkinen. 40t NW? Eli laitat tähän Ultegra RX takavaihtajan? Kova!
No ei ku srami 11-36 tai 11-40. Eteen kaks nw ratasta, 40 piikkinen ulos ja 34 sisälle.

Voin pyytää lbssää säästämään tuon ruotoputken jämät kun vien rungon laakeroitavaksi jos jollain on tarvetta 15 -20 sentin pätkälle

mikä tää tälläne projektilanka on

Hemmetin hyvä rojekti

Nordavinden on runkosetti minun mieleen.
Olis pitäny muinoin ostaa moinen

tmar - 14:48, 21.9.2018 » -2 kpl hyviä kirkkaita (rosteri) pullotelineitä
Mulla olisi 2 kpl, toinen on Velo Orangen moderniste ja toinen King Cagen vastaavanmuotoinen. Tartten ite runkolaukun takia sivuille aukeavat telineet ja nuo olisi ylimääräisenä. Laita yv jos kiinnostaa!
mannine - 18:30, 22.9.2018 » Nordavinden on runkosetti minun mieleen. Olis pitäny muinoin ostaa moinen
Olisitko mannisoinu

En olisi

Tais olla hubjubilla 299£ ja Jokke A:n kans oli keskustelut että jos hän ostaa niin minäki ostan, homma vaan hälveni jotenki.

Varppina hyvä pyörä tulossa. Eiks megaedelläkävijä hvt:llä oo/ollu tämmöne tuhat vuotta sitte vai oonko iha metsässä.

mannine - 18:30, 22.9.2018 » Nordavinden on runkosetti minun mieleen. Olis pitäny muinoin ostaa moinen
No tämä! Aina kun tämmösen näkee jossain niin harmittaa kun ei itellä oo...