M: ketjusuoja

Ketjusuoja Charge (NIB) 5€

Sijainti Töölö, Helsinki
Yhteydet PM:llä

Merkkaan tuotteet varatuiksi, kun kaupat on sovittu ja poistan kun ne on noudettu. Postitusta toisille paikkakunnille voin harkita ostajan vastatessa kuluista.

ei kuitenkaan KATUrata…?

jos runkosetin ostaja ei halua jarrua ja kahvaa voin ostaa sen.

^ok, katsotaan tilanne ensi viikolla. Mulla on tuossa varmaan toinenkin jarru ylimääräisenä, mut senkin kohtalon tiedän paremmin ensi viikonlopun jälkeen.

Mä oon puolestani kiinnostunut kammista, jos runkosetin ostaja ei haluu niitä.

BOSS - 0:32, 25.1.2012 » Mä oon puolestani kiinnostunut kammista, jos runkosetin ostaja ei haluu niitä.
Olet jonossa kolmantena. Kampiin on tullut parit privavaraukset ennen sinua.

Ensi viikolla vapautan nuo osat yleiseen myyntiin ja lisään luultavasti muutakin sälää tarjolle.

Pahoittelen mielen muuttumista, mutta Traitorin kammet, jarru ja ohjaamo on lisätty nyt runkosetin mukaan, joten en myykään erikseen. Hinta koko setille 300€

Lisäksi lisäsin paljon täysin käyttämättömiä mustia osia ensimmäisen viestin pohjalle.

onks kiekoissa muuten vannenauhat messissä?

sori joo on vannenauhat ja jos ostaa tuon rattaan mukaan, niin saa kaupan päälle lukkorenkaan! ALE ALE!

Polkimet hep!

Myydyt poistettu (vastoin foorumin sääntöjä, hähäää!) ja uppista keikkaa…

Uusia myyntiartikkeleita päivitetty ensimmäiseen viestiin.

pm rolls

Quill-to-Ahead -adapteri 1"–> 1 1/8" - Ilmainen?

ouh, hinta jäi. oisko vaikka 5€

Myyntiin nyt kaksi paria vittorian kumeja: toiset todelliseen kisakäyttöön ja toiset harjoituskilometreille!

Komponenttikirppiksellä ja muutenkin myydyt poistettu, mut kiekko lisätty. Hinnat neuvoteltavissa ja kaupan päälle tarroja.

new in bag?

Crusty - 18:54, 2.9.2012 » new in bag?
kyllä. b niinku bägi.

mikä viiste kammissa?