M: kampia (white industries, sugino), stridsland rieska ja hopen stemmi

moi, seuraavat ylimääräiset osat kaupan. saatavilla larunpyörästä aukioloaikoina/sopimuksen mukaan. maksu paypalilla.

ostaosta!

Laitoin yv White industriesista & stridslandista!

kaupat eteni ennätysvauhtia, kaikki nyt pending. ilmottelen kysyjille jos vapautuu.

menikö liian halvalla? :thinking:

nyt on kyllä kova nick

3 Likes

Liian paljon liian halvalla myyneenä voin todeta että jos kampe viedää käsistä on hinta alle markkinahinnan.

Tää on vähän kakspiippunen homma, kyl mä tykkään laittaa edukkaasti tavaraa eteenpäin jos menee käyttöön. Luukuttajat ku osuu kohdille ni toki sit pännii.

No olishan noista kammista ainakin voinut yrittää saada enemmänkin…

Näitä “White” Suginoita on ollu itelläkin parit kappaleet. Hinta näemmä ollu kohallaan, kun ostaja löytyi nopeaan. Omat menneet halvemmalla, mikä on ollu ihan OK hinta sekin. Tuo Stenu:n linkki on varmaankin joku keräilijä/kauppias, kun kaikki on ihan järkyttävän hintaista. Ebayssä toki pyydelleet aina ihan levottomia, jos osassa lukee White tai King.

Tässä puhutaan ny eri kammista.
Noita on käsittääkseni kahta sorttia: ensinnäki noita Suginon tekemiä (WI-logon yhteydessä ei lue USA) joiden hinnat pyörii siellä 20—50€ tienoilla ja sitten varhaisempaa harvoin liikkuvaa kamaa jossa kammen kääntöpuoli on tuollainen kovera niinkuin Stenun linkissä. Niissä myös lukee toi USA. (Yli 400 euron hintaan en ota kantaa muuta ku totean että ehkä vähän optimistiselta vaikuttaa.)

Seison korjattuna. Kattelin ihan samaa tuossa, kun noita linkin kampia tsiigailin. Ja nää myynnissä olleet vaikuttaa kans noilta koverilta. Lienee sit kuitenkin varhaisia White:n itse tekemiä. Tuossa linkkiä historiaan: Where We Started – White Industries

Eiku mä meinasin että tässä topsussa myynnissä olleet on musta ihan ne normi-Suginot. Varmasti ihan kelpo kammet, en mä sitä.

Vähän siis vitsinä linkitin tuon 400 dolsun ilmoituksen, kun siihen jostain syystä aiemmin törmäsin, mutta en myöskään ollut tietoinen siitä, että noista löytyy myös made in Sugino -versio.