M: kaikki meni

.

Aivan hyvät kledjut edelleen tarjolla.

10% rabatti vaatteisiin mikäli lupaa ettei uppaa isorattaan kp:n ununun kaviaaritukkurin myyntilankoja ja noutaessa kättä päälle.

Ja ton jarrulevyn saa nyt samoilla ehdoilla pienen oluen hinnalla eli käytännössä ainaki 50% hinnanpudotus.

Näillä ehdoilla katson että tämä on LEGIT -10 pinnan ennenaikainen nosto koska kukapa nyt haluaisi pitää luuccu uckelssonin myyntilankoja ylhäällä edes läpällä

Onneksi oli hupparit L-kokoa, muuten ois harmittanut.

Mut eiks SWRVE:n L oo sulle ihan teltta/miten ei näytä ihan teltalta kuvas? -split

Hyvä kysymys. Kuten kuvasta näkyy niin vähän roikkuu päällä, mut ei ne silti telttoja oo. Mulla on myös pari tällaista ja yks tällanen, kaikki kokoa L, ja ne on myös aika slimmejä. Ja niissä on pidemmät hihat myös.

Sit taas mul on swrven 3/4 softshell shortsit kokoa 32 jotka oli jo männäkesänä aika kauhtuneet ja tilasin uudet samanmoiset. No nehän oli ihan teltat lahkeista, kumpaankin punttiin olis mennyt mun molemmat reidet → ei ku takas piti lähettää. Onneks löyty toiset käytetyt huokeeseen hintaan :smiley:

Ehkä noi koot ja mallit muuttuilee välillä?

Kysymyksen voinee esittää myös muodossa “jos noi ällät ei oo sulle telttoja, miten mä voin sopia M-kokoiseen Milwaukee-hubbarsiin?”.

No, tuntemattomia ovat swrven tiet.

Milwaukeen kuvauksesta:

Ehkä swrven päällysvaatteet on vähä väljempii?

Mahdollista toki myös et noi paidat olis hiukka kutistuneet pesuissa, mut en kyl muista et ne olis olleet telttoja alun alkaenkaan.