M: Kaikennäköistä

Eli kolariraato ja sen sivutuotteet pois nurkista.

Pari satulatolppaa olis ainakin:

Octanen 27.2-millinen, pituutta tais olla 350. Vähän korkeussäädön jälkiä näkyvissä. 0-offset, portaaton säätö kahdella pultilla, musta. Oikein hyvä. Ei mene tulevaan runkoon, siksi lähtee. 15 euroa.

Pistan orkkistolppa, 27.2, aika lyhyt. Kymppi tai neljä kuivaa omenasiideriä.

Pistan laakerivammainen 32-reikäinen takanapa, siitä tais puuttua yhdet prikat kans. Kierteet toimii, vaikka onkin fiksipuolelta vähän rujon näköinen. Hinta sama kuin yllä.

Kullanvärinen dimensionin 32-reikäinen etunapa, oli hajonneessa kiekossa kiinni, mutta on vaurioitumaton. 25?

Sit, jos on kiinnostusta, niin mä laittaisin kiertoon myös pistan rungon. Se ON KOLAROITU. Vauriot ovat mallia “haarukka kiero, laakeri paskana, runko vääntynyt kolme senttiä johonkin suuntaan, en nyt muista mihin”. Teen siitä itselleni baaripyörän jos ei ole kiinnostusta. Koko on 55, kirkaslakka rakoilee paikkapaikoin. tarjoa.

Käyn läpi vielä tuota miljoonalaatikkoa, sieltä saattaa tulla vastaan vielä jotain.

Jos hinnat eivät miellytä, mutta tuote kiinnostaa, niin sano vain. Tiedustelut tänne tai privaan.

Apus takanapa!

Laitoin PM:a

Takanaba läks.

edit: olinpa hidas…

Jos pistaa meinaat, niin ohjainlaakeri menee suoraan vaihtoon. Pahimmassa tapauksessa emäputki vaatii oikomista, mutta sitä tarvetta ei ole suoraan näkyvissä.

joo eiku tota takanabaa mää vähän havittelin, mut olin hitaampi kuin suomen miesten maastohiihtomaajoukkue.

Kukaan ei ole niin hidas.

menee offtopiciks mut syytän vaan rengasvalmistajaa, tallia ja talviajokkiani, jonka välitykset (huom, monikko… :() ei revi lihoja luista. “näillä mennään mitä on annettu ja katotaan mihin se riittää.”

Entäs miten säädöt?

/On topic/

octanen tolppa myyty

/on topic/

Naabelit myyty.

Sanos nyt jotain suuntaa tuolle pistalle. Tuon tarranpoistothreadin jälkeen olen kovin kiinnostunut cromisesta projektista talvi-iltojen ja lompakon tuhoksi. Mistä hintaluokasta puhutaan, sixpäkki kohtalaista kuivaa omppua? Pullo tai pari parempaa juomaa laivalta :wink: ? Valtakunta ja puoli prinsessaa?

Hehehehe, mä mietin jotain neljänkympin luokkaa sille. Hyvä pullo viskiä toimii kans.

Tuoreella haarukalla se on ihan ajokelpoinen, kyllähän se vähän vetää omaan suuntaansa, mutta silmämääräisesti sitä kieroutta ei juuri huomaa. Kestävyydestä en kyllä sano yhtään mitään. Ainakin se on helvetin halpa koriste jos siitä kromit ottaa esiin!

Kaikk män. Pengon laatikoita seuraavaksi.