M: kaikennäköistä osaa

pm’d

PM Suntour-kamoista.

pm (remmeistä, campa-paidasta, jarruvaijereista)

ChainThug - 17:09, 27.11.2009 » 15% tämän viestiketjun generoiman kaupan liikevaihdosta menee [Tokion skabajärkkääjien pelastusoperaatioon](http://www.globalgutz.org/tokyo-fundraiser-cup/). Ostamalla jeesaatte siis mua komeron ja parvekkeen siivouksessa, itseänne projektien edistymisessä ja kivoja Japanin lähettejä joille joku antoi liikaa luottoa.
eli noustaan tonne zurichin ja chicagon luokille?
jussi - 17:28, 27.11.2009 » Dibs ZONDA! kunhan keksin mitä tarjoan siitä...
tarjoo vaan, mä nokitan!

varaustilanne päivitetty alkuperäiseen ilmoon, toivottavasti kukaan ei pahastu jos salaiset projektit paljastuvat osahankintojen kautta :slight_smile:

olen viikonlopun tästä eteenpäin huonosti koneella, vastailen varmaan maanantaina toimituksista ja sensellaisista.

…tai jos koette kiirettä asian tiimoilta niin ottakaa itse yhteyttä. kyllä mä täällä käväisen silloin tällöin, kännykällä vaan on mukavampi lukea kuin kirjoittaa.

Eka en meinannut, mut laitoin silti pm:ää tosta Sugino 75 50T rattaasta

pm superben ratarattaasta

(Tamperelaiset huom) Mullan on kans S kokonen Swrve Milwaukee -huppari. Se on itseasiassa aika reilun kokonen, eli menee selkeesti mua isommallekin kaverille. Ja epäTamperelaisille tiedoksi että oon siis 170cm pätkä enkä ihan kauhea laiha ja silti se on aika reilu mulle.

EDIT: En siis ole omaani myymässä, ihan vaan vinkiksi tuota kokoa hahmottamaan kirjoitin.

70mm Nitto kiitos, jos ei mennyt jo. Kai vois samalla ottaa noi tapit meidän toimistobemaxiin.

Softshellit pikkusen kiinnostais, mutta pitäis kyllä kokeilla päälle vaikka pituuden puolesta varmasti toimiikin. Oliskohan mitenkään mahdollista että nappaisit ma/ti-akselilla Rapha lightweightin ja Swrve Milwaukeen sinne Hietalahteen, voisin jompana kumpana päivänä polkaista siinä testailemassa? Jos jompsi kumpsi on ihana eli istuu hyvin niin saat € käteen saman tien.

Tietty jos nyt joku tarjoutuu ostamaan suoraan ilman tämmösiä kiemuroita niin myy pois vaan.

Velocen kampisetti minulle kiitos.

Tuure

-.-

Editti… huokaus sentään. 25 minuuttia jäljessä ja taas mopen osilla. - Elämä on.
Menen tästä sivelemään Bianchin runkoa…

-.-

Mulle toi Campan 39 ratas.

Bumptsi-Bump…
Suurin osa rojuista on jo vaihtanut omistajaa, seuraavat artikkelit vielä jäljellä. Tarjouksiakin saa esittää.
Niin ja Tokion tyyppien rahastoon kertynyt noista jo myydyistä kilkkeistä n. 120€ joten saadaan vähän kaulaa Lausanneen.

  • Rapha lightweight softshell vaaleansininen, hyvä viileiden kesäiltojen tai loppukevään/alkusyksyn lenkeille. Reilun kymmenisen lenkin ja parin konepesun verran käytetty. Aika slimmi leikkaus. Itselleni just sopivan kokoinen ja muutenkin ihan paras takki pyöräilyyn, mutta kun vaatekaappi alkaa käydä ahtaaksi niin yhden lajin ihmeet saavat tehdä tilaa useampaan aktiviteettiin soveltuville asusteille. 80€
    kuva
    specs
    testi

- Helly Hansen ohut softshell-huppari, vaaleanharmaa oliivinvihrein detskuin, koko M. Itse olen käyttänyt tätä pääasiassa nollakelien juoksutakkina tän syksyn eli joku 10-20 kertaa. Tälle olisi itsellänikin käyttöä mutta valitsin koon väärin ja näytän tää päällä (tavalistakin enemmän) 16-v asematunnelihopparilta. Sopinee parhaiten n. 180 cm pituiselle suht normaalivartaloiselle. 35€
kuva

GONER

  • Campagnolo ajopaita, koko 7 (luulen että se vastaa L-kokoa, joka tapauksessa mulle ihan liian iso). Sopiva varmaan n. 185 cm pitkälle. Uudenveroinen. 25€
    kuva
    VARATTU

  • Kierteetön keskiö 116 mm akselilla. Ranskisraadon pelastaja. Uusi. 15€
    kuva
    VARATTU

  • Nitto Pearl 11 stemi, 110 mm / 22,2 mm / 25,4 mm. Käytetty mutta priimakuntoinen 35€
    kuva
    VARATTU

  • Paul Components “Royal Flush” kammet 170 mm 48T musta/kirkas. 175€
    kuva

  • Origin8 kampisetti 170 mm 46T 130BCD. Anodisoitu sininen. Pultit mukaan. Uusi. 50€
    kuva
    parempi kuva

  • Campagnolo Mirage-vaihtajat 9spd, käyttämättömät. Etu + taka yht. 45€
    kuva

  • Roach top tube pad. Tummansininen. Pituus 45,5 cm, velcro-kiinnitys koko matkalta. Sen verran väljä että alla voi esim. kuljettaa poolomailan. 6€

  • GT BMX-satula. NOS luultavasti jostain 90-luvun alusta. Widun siisti, mutta en uskalla pitää itse kun sit pitäisi jostain hommata ja rakentaa GT Pulse ton ympärille :slight_smile:
    20€
    kuva
    kuva2
    VARATTU

  • BMX-Flättipolkimet, jotkut halvat, mustat ja hieman käytetyt. 9/16". Toimii, ei natise (ainakaan paljoa) ja näihin saa vähällä askartelulla häkit + remmit kiinni. 10€/pari

  • Look maantiepolkimia kaksi paria
    OK kondiksessa, testattu toimiviksi. Tulleet mulle projektien mukana ja jääneet ylimääräisiksi.
    12€/pari, ilmoita kummat haluat (toiset valkopunaiset, toiset valkomustat)
    kuva

  • kierteellinen takanapa Miche. vanhan maantietykin entisöintiin tai BMX-vapaarattaan kanssa sinkulakiekoksi. 36H. Käytetty mutta supernätissä kunnossa. 15€
    kuva

  • Campagnolo Zonda 16R maantietakakiekko. campan kasipakalle. 37 mm aeroprofiili. Melkein yhtä nätti kuin Shamal ja avorenkaalle! NOS! Helmi kiekko johonkin 80/90-luvun maantieunelmaan, ne on kuulemma tällä jengillä ens kesän juttu :slight_smile: Tarjoa!
    kuva
    kuva2
    kuva3

  • Nike BMX Dunks. Pyöräilykengän sisäpohja, Dunkin kuoret. Läpässä näppärä tasku jonne nauhat saa jemmaan pois ketjun syötiltä. Koko 41 (US8 UK7 JPN/CM26, vastaa hyvin tarkkaan muita US8-kokoisia kenkuleita).
    Jämäkät ja hienot mutteivät istuneet mun jalkaan ihan toivotulla tavalla, suht vähän siis käytetyt. (ja senkin vähän käytön ajan mulla on ollut noissa toiset sisäpohjalliset joten alkuperäiset ei haise kammotukselle.) hieman ajetut SPD-Klossit mukaan. 65€
    kuva
    VARATTU

käykö tuo kierteetön keskiö miten leveille muhveille? 76mm ois tarjolla mahdollisesti.

pm camagoolon paidasta

pm gt-satulasta

Jos Toni ei osta tota kierteetöntä keskiötä, niin mä poistan sen sulta.

tnts - 17:12, 8.12.2009 » käykö tuo kierteetön keskiö miten leveille muhveille? 76mm ois tarjolla mahdollisesti.
68. 70-milliseen saattaa just riittaa kierteet mutta 76 ei millaan.

Selviö. Passaan siis, joten ole hyvä Toni.