M: kaikennäköistä osaa

Taas mennään… jotain osia ja vaatekappaleita siis tulossa myyntiin.
En tällä kertaa viitsi aiheuttaa serverin kaatumista :wink: enkä siis ilmoita ennakkoon mitään exactia aikaa myynnin alkamiselle vaan tuikkaan fotot ja hinnat liveksi ihan sitten kun ehdin saada ne valmiiksi. Joskus loppuviikosta kuitenkin.

Muutamat kammet, läjä rattaita, pari softshell-rotsia, kaksi Nitton stemiä ja tanko, renkaita, jotain vaihdeosia jne kuitenkin tulossa, joten jos suunnitelmissa on jonkin em. hankinta niin kannattanee malttaa loppuviikkoon asti ennenkuin merten takaa tilailee.

Nitto Pearl 7 ja/tai 8 dibsit!
47t 1/8" 144bcd ratas dibsit!

Heh heh.

Laita mieluummin myynti pystyyn vasta ens viikon perjantaina, eiks silloin tule opintotuet ja veronpalautukset? :smiley:

Erittäin hyvä huomio sieltä viggon selästä.

konkeli - 14:09, 23.11.2009 » Laita mieluummin myynti pystyyn vasta ens viikon perjantaina, eiks silloin tule opintotuet ja veronpalautukset? :D
Perjantaina päivällä ollaan töissä kadulla, not fair! :P
MrHat - 14:14, 23.11.2009 » Erittäin hyvä huomio sieltä viggon selästä.
Joka ostettiin tosin vakuutusrahoilla. Ettei kenellekään jäisi epäselvyyttä mun veronpalautusten tasosta.

disabloin henryn tunnuksen ja se mailaa listan mulle ensin ja moderoinnin jälkeen printtaan sen ilmoitustaululle, ok?

Joo! postimyyntikuvasto olisi kova.

Kuvat alkaa olemaan skaalattuna, mutta odotellaan vielä muutama timma että Rafu ja muutkin ehtii koneen ääreen näpyttämään selaimen refreshiä :slight_smile:

Varaukset/lisätiedustelut/muut kyselyt PM:llä.

Päivitän ilmoitusta ja merkitsen tuotteita varatuksi/myydyksi aina välillä, sen pitäisi olla vissiin mahdollista?

Noutopiste Larussa (iltaisin ja viikonloppuisin) tai Hietalahdenrannasta/Koffarilta arkisin.

Postitus/matkahuolto ostajan laskuun onnistuu toki myös, mutta mielellään vähän isompaa ostosta/kimppapostitusta sitten please, ettei tarvitse jokaista muutaman euron kilkettä erikseen paketoida ja kiikuttaa postiin. Kiitos.

Mahdollisesti (tosi iso ehkä) onnistuu myös kuljetus kantakaupungin alueelle / Tapiolaan / Matinkylään.

15% tämän viestiketjun generoiman kaupan liikevaihdosta menee Tokion skabajärkkääjien pelastusoperaatioon. Ostamalla jeesaatte siis mua komeron ja parvekkeen siivouksessa, itseänne projektien edistymisessä ja kivoja Japanin lähettejä joille joku antoi liikaa luottoa.

http://thumbs.dreamstime.com/thumb_339/12284210189Ob2o4.jpg

  • Sugino 75 49T 144BCD 1/8" musta, vähän käytetty (ehkä n. puoli kesää) 30€
    kuva
    varattu Jussi

- Sugino 75 50T 144BCD 1/8" hopea, NIB. 45€
kuva
varattu kunnallisjte

GONER

- Sugino Mighty Competition 54T 144BCD 3/32" uusi, snadisti hankaumia säilytyksestä. 25€
kuva
varattu kaupoi

GONER

- Sugino Mighty Competition 47T 144BCD 1/8" NIB ja NOS. 50€
kuva
GONER

- Campagnolo 39T 135BCD 3/32" (näyttää kyllä aika kapealta, mutta pitäis olla kasiketjulle. Ei oo ramppeja tms). käytetty, mutta hampaat on täysin muodossaan. Talvipyörään, maastosingeliin tai ihan maantielle. 5€
kuva
varattu jiima

GONER

  • Suntour Superbe rataratas 16T 1/8" musta. NIB ja NOS ja NJS. Pakkaus hieman kärsinyt. 20€
    kuva
    varattu Marlon

  • Rapha lightweight softshell vaaleansininen, hyvä viileiden kesäiltojen tai loppukevään/alkusyksyn lenkeille. Reilun kymmenisen lenkin ja parin konepesun verran käytetty. Aika slimmi leikkaus. Itselleni just sopivan kokoinen ja muutenkin ihan paras takki pyöräilyyn, mutta kun vaatekaappi alkaa käydä ahtaaksi niin yhden lajin ihmeet saavat tehdä tilaa useampaan aktiviteettiin soveltuville asusteille. 80€
    kuva
    specs
    testi

- Swrve Milwaukee softshell-huppari. Musta, Koko S. Käytetty melko ahkerasti mutta siististi. Aika paksua matskua, pikkupakkasellakin pärjää. Sopiva n. 170 cm pitkälle, ei kauhean läskille muttei ihan pulkannarullekaan… semmoiselle täydelliselle ihmiselle. 70€
kuva

GONER

  • Helly Hansen ohut softshell-huppari, vaaleanharmaa oliivinvihrein detskuin, koko M. Itse olen käyttänyt tätä pääasiassa nollakelien juoksutakkina tän syksyn eli joku 10-20 kertaa. Tälle olisi itsellänikin käyttöä mutta valitsin koon väärin ja näytän tää päällä (tavalistakin enemmän) 16-v asematunnelihopparilta. Sopinee parhaiten n. 180 cm pituiselle suht normaalivartaloiselle. 35€
    kuva

  • Campagnolo ajopaita, koko 7 (luulen että se vastaa n. isoa Mediumia, joka tapauksessa mulle ihan liian iso). Sopiva varmaan n. 185 cm pitkälle. Uudenveroinen. 25€
    kuva

  • Kierteetön keskiö 116 mm akselilla. Ranskisraadon pelastaja. Uusi. 15€
    kuva

- Gusset BMX-to-BSC keskiöadapteri. Tällä saat siis 51,3 mm keskiömuhviin brittikierteisen keskiön kiinni. Uusi. 10€
kuva
varattu Anttivalter

GONER

- Nitto technomic stemi 70 mm / 22,2 mm / 25,4 mm. 99% uusi = asennusvassut käyneet pinnassa ja sovitettu paikalleen mutta edes tankoa ei ole ruuvattu kiinni. (oli aavistuksen liian pitkä oman kääpiöpyörän emäputkeen. 35€
kuva
varattu Eki

GONER

  • Nitto Pearl 11 stemi, 110 mm / 22,2 mm / 25,4 mm. Käytetty mutta priimakuntoinen 35€
    kuva

  • Paul Components “Royal Flush” kammet 170 mm 48T musta/kirkas. 175€
    kuva

- Origin8 kampisetti 170 mm 46T 130BCD. Mustat kammet, shampanjanvärinen ratas. Pultit mukaan. Uusi. 50€
kuva
varattu Anttivalter

GONER

  • Origin8 kampisetti 170 mm 46T 130BCD. Anodisoitu sininen. Pultit mukaan. Uusi. 50€
    kuva
    parempi kuva

- Campagnolo Veloce kampisetti 10spd. 172,5 mm 39/53. Uusi, paketti avattu kuvaamista varten. 65€
kuva
varattu JPP

GONER

  • Campagnolo Mirage-vaihtajat 9spd, käyttämättömät. Etu + taka yht. 45€
    kuva

- Suntour Olé vaihdeosat: etu- ja takavaihtaja (muistaakseni 7spd) + vivut. Käytetyt mutta huolletut ja siistissä kunnossa. 80/90-luvun vaihteen tyylin valkoiset. 12€
kuva
varattu Ivan

GONER

- GT BMX-tapit. käytetyt mutta ei pahoille naarmuille kynnetyt. Kikkailuun tai mimmikaverin kyytsäämiseen. 5€
sorge, ei kuvaa mutta tiedätte kyllä… semmoiset karhennetut teräsputket.
varattu Eki

GONER

- Tolppa, Miche 27,0. Nätti mutta aika pahasti ruvella… runtattu väkisin liian syvälle. Ehkä tuosta joku ahkera saa viilattua/hiottua/kiilloitettua muuhunkin kuin baaripyörään kelpaavan. 5€
kuva
varattu JPP

GONER

  • kevennyssarja: Profile pulloteline. Hiilikuitua. uusi. 10€
    kuva

  • Jännittävät vilkku/valoasiat. Stongan päihin kiinnitettävät. Jatkuva sekä strobomode. Uudet, paristoa käytetty sen verran että sain testattua toimiviksi. 5€
    kuva
    varattu JohnJohn

- CX-renkaat Vittoria Cross XN Pro 32x622. Ajamattomat, asennettu ja todettu omaan “talvipyörään” liian leveiksi. Toinen kylki ottanut ikkunalaudalla vähän UV-säteilyä mutta ei pahasti, terveesti päivettynyt vain. 30€/pari
kuva
varattu Rapu

GONER

- Michelin Pro 2 Race 25x622, musta, tummanharmaalla kyljellä (käytännössä kokomusta). Ajotuntumaltaan ihan paras maantierengas, aavistuksen leveämpänä sopii isommallekin kuskille lenkkirenkaaksi. Uusi. 15€
varattu Rapu

GONER

- Michelin Pro 3 Race 23x622, musta tummanharmaalla kulutuspinnalla (siis käänteiset värit kuin tuossa edellisessä mutta käytännössä kokomusta tämäkin). Ajettu muutama satanen kesäisiä maantielenkkejä eli lähes uusi. 10€
kuva
varattu koge

GONER

  • Roach top tube pad. Tummansininen. Pituus 45,5 cm, velcro-kiinnitys koko matkalta. Sen verran väljä että alla voi esim. kuljettaa poolomailan. 6€

- Valkoiset nahkaiset varvaskoukun remmit, Dimension. uudet. 10€
varattu NKOTB

GONER

- Selle Italia Expedia. Keltainen, käytetty mutta sangen siistissä kunnossa. 10€
kuva
varattu Kuuhka

GONER

  • Haro Mirra Pro Series-satula, käytetty mutta täysin ehjä ja hyvässä kunnossa 5€
    kuva
    varattu Basti

- Cinelli Unicanitor valkoinen. Koeistuttu. Hieno mutta mun kannikoille huono. 38€
kuva
varattu NKOTB

GONER

  • GT BMX-satula. NOS luultavasti jostain 90-luvun alusta. Widun siisti, mutta en uskalla pitää itse kun sit pitäisi jostain hommata ja rakentaa GT Pulse ton ympärille :slight_smile:
    20€
    kuva
    kuva2

  • BMX-Flättipolkimet, jotkut halvat, mustat ja hieman käytetyt. 9/16". Toimii, ei natise (ainakaan paljoa) ja näihin saa vähällä askartelulla häkit + remmit kiinni. 10€/pari

  • Polkimet RT LTD 283 herrasmiespyörään. Ovat muistaakseni vanhasta Raleighista. Kauniit mutta vaativat rasvaa ja rakkautta (akselissa ei ole laakerointia, alkavat ennen pitkää valittaa ja vikistä elleivät saa viikottaista vaseliini- tai WD40-annostaan). Todella hyvässä kunnossa, eivät ole ruosteesta kuulleetkaan. 7€
    kuva

  • Look maantiepolkimia kaksi paria
    OK kondiksessa, testattu toimiviksi. Tulleet mulle projektien mukana ja jääneet ylimääräisiksi.
    12€/pari, ilmoita kummat haluat (toiset valkopunaiset, toiset valkomustat)
    kuva

- Cliff Shrubb maantiepursuit-runko + kromattu 650c haarukka. Oletettavasti 90-luvun alusta. n. 51 tai 52 cm, en muistanut mitata mutta tiedustelkaa jos kiinnostaa. Hienoja yksityiskohtia, härski maalaus, kevyt ja nopee. Mun kellarikomerossa tästä ei ole kenellekään iloa, joten nyt halvalla pois! HUOM! OBS! Kuvasta poiketen vaihtajan vipu ja ohjainlaakeri riisuttu pois. 70€
kuva
varattu Santtu

GONER

- Origin8 Del Pasado runko 53 cm. Valkoinen. Oiva aihio ympärivuotiseen järkipyöräilyyn tai ciccailuun. 4130 cromoa, mahtuu leveätkin renkaat, kiinnikkeet lokareille ja tartsille. 1 1/8" keula. Uusi.
…Tää tuli samassa toimituksessa kaverin rungon mukana ja ajattelin rakentaa itselleni talvipyöräksi, mutta ei oo aikaa eikä tilaa.
155€
specs
varattu Olli

GONER

  • kierteellinen takanapa Miche. vanhan maantietykin entisöintiin tai BMX-vapaarattaan kanssa sinkulakiekoksi. 36H. Käytetty mutta supernätissä kunnossa. 15€
    kuva

- Suntour kierrepakka, 6-lehtinen (13-23) näyttäisi olevan ajamaton, säilytyslikaa vain hieman pinnassa. 8€
kuva
varattu Ivan

GONER

  • vanha Mavic 190FB maantieavovanne, vanha ja käytetty mutta suora ja muutenkin varsin hyvässä kunnossa. 36H, single eyelets. korkeus n. 15 mm, leveys 19 mm. 10€
    kuva
    varattu Jussi

  • Campagnolo Zonda 16R maantietakakiekko. campan kasipakalle. 37 mm aeroprofiili. Melkein yhtä nätti kuin Shamal ja avorenkaalle! NOS! Helmi kiekko johonkin 80/90-luvun maantieunelmaan, ne on kuulemma tällä jengillä ens kesän juttu :slight_smile: Tarjoa!
    kuva
    kuva2
    kuva3

  • jarruvaijereita valkoisella kuorella 4€/pari.
    varattu Otto, Basti, Ivan 2-3 paria, Antik 2 paria (en muista montako mulla on näitä, voi olla ettei useammalle riitä)

  • Nike BMX Dunks. Pyöräilykengän sisäpohja, Dunkin kuoret. Läpässä näppärä tasku jonne nauhat saa jemmaan pois ketjun syötiltä. Koko 41 (US8 UK7 JPN/CM26, vastaa hyvin tarkkaan muita US8-kokoisia kenkuleita).
    Jämäkät ja hienot mutteivät istuneet mun jalkaan ihan toivotulla tavalla, suht vähän siis käytetyt. (ja senkin vähän käytön ajan mulla on ollut noissa toiset sisäpohjalliset joten alkuperäiset ei haise kammotukselle.) hieman ajetut SPD-Klossit mukaan. 65€
    kuva
ChainThug - 16:35, 27.11.2009 » Kuvat alkaa olemaan skaalattuna, mutta odotellaan vielä muutama timma että Rafu ja muutkin ehtii koneen ääreen näpyttämään selaimen refreshiä :-)
Arvostan!

PM

Selle Italia, jos ei menny jo

Dibs ZONDA! kunhan keksin mitä tarjoan siitä…

ÄLÄ OSTA MITÄÄN PÄIVÄÄ!

Pm krossirenkaat

  • mulle tää ellei menny jo: - vanha Mavic 190FB maantieavovanne
tnts - 16:46, 27.11.2009 » ÄLÄ OSTA MITÄÄN PÄIVÄÄ!
Ostotapahtuma on se hetki jossa materia ja fyrkka kohtaavat ohimennen kassakoneen kilahtaessa taustalla ja tositeprintterin suoltaessa kuittiliuskaa.

Tänään täällä vain sovitaan tulevia transaktioita :slight_smile: