M: jos jonkinlaista osaa ynnä kilkettä

Kaik män. Kiitti.

muistanko täysin väärin…oliko dura-ace stemmi myynnissä?

DA stemmejä mulla on hallussani kaks, 110mm-versio vois olla myynnissä… jos kiinnostaa?

EDIT. siinä on kyllä se stongaa puristava osa rikki sikäli että se on irti mutta kun stonga on paikallaan ja kiristetty kiinni niin toi ei haittaa mitenkään.

laita privaa jos kiinnostaa?

voisin vaihtaa sen stongan oluttölkkiin, vaikka täyteen.

ok, remmit meni heti.

ja jep, otan mieluummin täyden tölkin olutta vaikka onhan se tölkkipanttikin rahaa. eli stonga on kuuhkan.

okei, onko oluen merkillä väliä? tummaa tsekkiläistä vai vaaleaa lappilaista? jaksatko raahata stongan keskareihin?

ei väliä, kaikki käy. en tosin pääse ylihuomenna keskareihin. ellei sulla ole kiirettä niin ens viikolla vois onnistua.

ei mitään kiirettä. ilmottele vaan kun on stonga mukana niin järjestän itseni ja vaihdokkaan paikalle!

Campan ohjainlaakeri on mitä ilmeisimmin nyt löytänyt uuden omistajan.

ja tämä unohtui laittaa ilmoitukseen eilen:

Selle Italia SPX, ihan jees satula, kevyt ja ‘mukavan pehmeä’.
10€

http://lh6.ggpht.com/_1Zb7K43b1D4/SWxHX7w28vI/AAAAAAAABKw/LRQsxAzqfjw/s640/satula.JPG

Mie voisin hakea ton satulan, jarrukahvan sekä shimanon eturattaan.

Kimmo

Se sopii, laitan privaviestiä sulle.

Oho, olen näköjään nimennyt kuvia päällekäin tms., tuolla linkattun oleva ‘Mountain Cat’ EI ole se ilmainen runko jota olen antamassa pois, sori.

Tähän mennessä myyty:

-Remmit
-Maantiestonga
-Campan Veloce-laakeri

• SPX-satula + Shimanon kahva ja pikkuratas
jussi - 7 minutes ago » Oho, olen näköjään nimennyt kuvia päällekäin tms., tuolla linkattun oleva 'Mountain Cat' [b]EI[/b] ole se ilmainen runko jota olen antamassa pois, sori.
buu. olin jo kyselemässä tuon perään, kun omassa vastaavassa dropout ei anna siimaa...
jussi - 11 minutes ago » Oho, olen näköjään nimennyt kuvia päällekäin tms., tuolla linkattun oleva 'Mountain Cat' [b]EI[/b] ole se ilmainen runko jota olen antamassa pois, sori.
No, mikä sitten on jaossa? :D Mulla olis käyttöä.

Mulle ois kelvannu sen haarukka ja kammet =)

Mahtaako vaan olla? Näyttää nimittäin tältä:

http://lh4.ggpht.com/_1Zb7K43b1D4/SWxf4Cn3cDI/AAAAAAAABLM/1cX0lVAkkbQ/s640/mountaincat.jpg

kuvassa oleva kello ei tuu mukaan, paan sen rossiniin, :wink:

Se toisessa kuvassa tuolla ylempänä oleva maastosinkula on myyty jo ajat sitten.

Onpa muuten Picasa Web Albums Uploader näppärä…

Jos siinä mahtuu kakskasit pyörimään, niin se on diili!

mahtuu kyllä, huomaa myös toi jalkajarrunvarren kiinnikelipoke. se on sitten sun.

Oolsprait! Pistän piakkoin viestiä niin funtsitaan siirron yksityiskohdat.

jussi - 21 hours ago » mahtuu kyllä, huomaa myös toi jalkajarrunvarren kiinnikelipoke. se on sitten sun.
voi scheiss.

jos joltakulta löytyis jotain vastaavaa runkoa tuunattavaksi, voisin vaikka hiukan tuoda oravannahkojakin.