Myyty: Hella pursuit -kompliitti

Röyhkeän geon omaava Kreikan maajoukkueen vanha ratapyörä Atlantan olympialaisten ajalta (-96). Kuvitteelliset mitat st ja tt ~52-53cm. Itse 169cm ja tämä on melko sopiva mulle. Menee kyllä hiukan pidemmälle, mutta ei lyhyemmälle kuskille. Voin ottaa lisää mittoja tarvittaessa.
Runkosetti täysin tikissä, keskiölaakerina campan centauri, kammet campan 165 recordit, eturatas campa 50t. Etukiekkona Spinergy rev-x 650c, takana korkeampaa profiilia, aeropinnat ja Mackin fix-fix -napa. Surlyn 19t takaratas. Tolppa, satula ja stonga kiinankuitua. Etukorin aattelin pitää, mut ei pakko jos siitä kiinni. Koko paketti priimakuntoinen, kumimaalit saa ostaja kuoria. Sijainti Turun kupeessa. Matkahuolto ostajan piikkiin. Hesalaan päin kuljetus, jos ei ole kiire. hp 790€.590€
pessi (piste) salmela (ät) geemailcom.
IMG_7472
IMG_7471

9 Likes

Tiputin hintaa. Seuraavana tori.fi plääh.

Nyt perhana, #savetrackbikeutopia

3 Likes

Lol pitäskö ostaa takas.

1 Like

Nykii me kumimaalit tosta myyjänä ni kivempi ostaa.

Kun kaikki ei tiedä niin missä sitä kumimaalia on?

Täs alkuperäsessä maalissa ennen kun myin Pessille.

Sanompaha vaa et jos mun pitää valita ostanko hellaksen kumimaalissa vai ilman ni ostan ilman ja myyjä voi lateksimaalatun rungon pitää.

1 Like

Älkää olko tollasia, toi keltanen kumimaali lähtee peukulla tökkimällä. Helppoo ja hauskaa, mutta ei nyt ittee kiinnosta. Tiputin satasella hintaa.