M: GT Timberline 20", kammet, polkimia yms

Hei vaan,

Gt Timberline 20". Tästä projektia. Vaatii täyden huollon ja ite vaihtaisin keskiön. Osat perusbulkkisilppua. Tankona osumaa ottanut Surlyn open bar ja renkaina Ardentit 2,25 & 2,6 paksuina. Ketju on lähes bränikka Sramin 8s. Satulan ja gripit pidän itellä. MYYTY

Stronglight Z-lite kammet + activ link keskiö. Keskiön vetopuolen laakeri tuntuu vähän kuivalta. Huolla tai osta uus laakeri. Nää kammet vaatii nimenomaan tän keskiön. Perus ht2 ei skulaa. MYYTY

Pd-a530. Raffi kondis. MYYTY
Pd-m530. Ok kondis. 10e

Ritchey wcs 4 axis 11cm, 31,8 clamp. Pientä jälkeä. Oikein siisti.15e

Ritchey pro 12cm, 25,4 clamp. Enempi jälkeä. Pulteissa neukkukultaa. 7e

Surlyn 3/32 21t sinkularatas kasettivapariin. Kun oikein kriittisellä silmällä katsoo niin voi olla huomaavinaan jotain kulumista. 15e

Og Vansit 42,5. Käytetty mut hyvä kunto. 20e

Mustat og Vansit 42. Vähän enemmän käytetty mut siistit MYYTY

Feiyuen ninjakengät 42. Pari kertaa salilla kokeiltu ja todettu mulle toimimattomiksi MYYTY

Jos tuntuu et on ihanan kallista ni tarjoa.

@Tku, posti ok

Morooo,

mitkäs teitsin strategiset mitat? OOn 184 cm “normaalivartaloinen”. Oliskohan toi ihan säkki jollain villapaita+fleece -combolla :thinking:

Kyl se todennäköisesti on säkki sulle. Toki kokeilemalla päälle selviää parhaiten. Oon ite 182cm 115kg harteikas ja paksu. Ylävartalosta istuu ja muuten pussittaa ihan huolella.

1 Like

haha yksityisesti toki yritin viestittää mut meneehän se näinkin. uskon arvioosi ja jätän kokeilematta. kiitos

1 Like

Paljon on rotsissa kainalo-kainalo mitta?

Rotsista on sovittu alustavasti kaupat huomiselle, jos ei mee niin palaan sulle iibis mittojen kanssa.

1 Like

Bonk