M: GT Peace 9er 2009

Hei!

Myynnissä lähinnä talvella ajettu GT Peace 9er sinkula. Pyörä on ostettu keväällä 2009. Mukaan tulee yksi kappale Nokian HAKKAPELIITTA W240. Kunto on OK, mutta kolhuja on maalipinnassa jonkin verran, varmaankin joko kiveniskemistä tai lukosta saaduista kolhuista, ei kuitenkaan ruosteessa. Orkkisrenkaista toisessa kuviot melko kuluneet, toisessa ei niinkään. Takaratas on vaihdettu 16 hampaiseksi, joka on tarjonnut sopivan välityksen etenkin näillä keleillä.

Hintapyyntö voisi asettua 300euroon. Mikäli hinta tuntuu suolaiselta niin tarjoa! Kuvia en tähän hätään saanut, voin laittaa myöhemmin/kysyttäessä.

Kiitti!

Edit. Eli Koko on L, sijainti Helsingin Kruununhaka, sekä väri on turkoosi :slight_smile:

-Nikke

Onhan tää XL-kokoinen?

Totta, unohtui tuo koko! Eli koko on L niin kuin Large. Itse olen 185cm varreltani, jos siitä joku haluaa jotain päätellä.

Laitoin PM:ää. Eiks tässä ollu 60cm vaakaputki?

Ois Janne sun näkönen maastopyörä tuo…

Tsau! Piti ihan regata kun bongasin tän. Oon etsimässä yksivaihteista nimenomaan talven kulkuihin yleispyöräksi. Joko tämä on mennyt? Voisin ostaa pois kuljeksimasta :slight_smile: Mailaile krimsonskorp at hotmail piste com jos ei ole vielä mennyt vaikkapa.

Ja hei, olen Irppa ja olen uusi täällä!

Kiitokset kaikille, pyörä on myyty!