M: Sugino, NJS

Myyty

1 Like

Myydääks täällä siis kisakireetä ratarunkoa niin hirveellä hinnalla ettei hintaa voi laittaa topikkiin vaikka säännöt näin edellyttää ja käytettyjä ellipsejä uusien hinnalla vuosia fiksikiiman huippujen jälkeen ihan vakavalla asenteella? Onko fiksit tulossa muotiin?

1 Like

on eipä tuo kyllä ole ku muutaman kympin sen päälle millä hinnalla itte möin viimeksi ellipset että en nyt tiiä oliko ihan tarpeellinen viesti.

siitä oon kyllä samaa mieltä että voishan tolle njs-rungolle hinnan ilmottaa jos joku käsitys sen arvosta myyjällä kuitenkin on :woman_shrugging:

ja fixed gear never die för helvete

14 posts were merged into an existing topic: color of cycling: etnisyys ja rotu polkupyöräilyssä

Johtuukohan sitten keirin-koulujen pääsyvaatimuksista, että noita yli 54 cm njs-runkoja aika vähän näkyi silloin joskus njs-exportissa myynnissä :thinking: Tai sit pidemmät kuskit vaan kolaroi harvemmin?

:smiley: täällä kyllä taas perus yvmeno nykyään.

4 Likes

Lähetin tuolle pistolalle viestin. :slight_smile:

3 posts were merged into an existing topic: Tervetuloa Yksivaihde 2.0:aan

Ilmoitukseen korjattu Gan Wellin myyntikuvausta ja hinta pyörälle.

Voidaan myös sopia varmaan, että pidätte nyt nämä keskustelut jossain muussa ketjussa. Jos jollain on itse myynnissä olevien tavaroiden kanssa ongelmia esimerkiksi hinnan suhteen, niin siitä voi olla allekirjoittaneeseen vaikka yksityisviestillä yhteydessä.

Oletukset on oletuksia, jotkut ovat selvästi jo päätöksensä tehneet, niin mun on ihan turha yrittää enää tähän muuta kirjoittaa. Sama lopputulos kun yrittäisi äyskäröidä Titanicia desimitalla.

Dibsit tohon Vigorellissa olevaan -17deg 100mm thomsoniin, jos menee paloiksi. Vaihdossa saa euroja tai samanlaisen stemmin -10 kulmalla.

1 Like

sama lopputulos kun yrittäisi äyskäröidä olympicia desimitalla *korjattu

1 Like

Sä toimit tasan silleen kuin oletit muiden toimivan. Eli oletat meidän olevan tahallaan sulle ilkeitä. Päinvastoin kaikki täällä on halunnu antaa sulle mahiksen osoittaa että me oltiin väärässä. Tää nyt vaan jättää sun toimista vähän ikävän jälkimaun, kuin olisit muuttanut ilmoitustasi vain, koska koit olevasi pakotettu, etkä siksi että haluaisit ymmärtää mikä meni vikaan.

Tämä “me”, johon tässä viittaat on toivottavasti kuninkaallinen “me”. Olisi ikävää ajatella, että koet tässä viestiväsi esimerkiksi minun puolestani.

1 Like

Mulle ei kyllä jäänyt mitään ikävää makua postaajan toimista. Josban kanssa hyvinkin paljon samoilla linjoilla.

1 Like

Ei, vaan se oli “me jotkut,” joihin pistola viittasi. Jos koet kuuluvasi meihin joihinkin, niin kyllä puhuin puolestasi.

Mä ymmärrän hyvin, että kaikkia ei voi miellyttää ja kaikkien mielestä ei voi toimia oikein.

Jos en korjaa ilmoitusta, olen rasisti.
Jos korjaan ilmoituksen, mutta en selitä tekojani, olen oletettavasti rasisti, joka ei vain halua näyttää sitä.
Jos en korjaa ilmoitusta ja selitän tilanteen, olen tietämätön ja urpo, koska en ymmärtänyt kirjoittavani mukamas rasistisesti.
Jos korjaan ilmoituksen ja selitän tilanteen, silti joku pahoittaa mielensä, että kirjoitin heidän mielestään väärin.

Mulle on käytännössä ihan sama, mitä joku tällä foorumilla ajattelee. Mä olen avarakatseinen ihminen, mulle on ”ihan sama” mitä ihminen on, kunhan ei ole väkivaltainen tai muuten vahingoita muita ihmisiä esimerkiksi henkisesti.
Mä tulin tänne myymään tälle foorumille kuuluvia asioita ja jos hakuaa kirjoitusasusta tehdä ongelman, että miten he tulkitsee, olettaa muiden tulkitsevan, tarkoittaa tai olettaa muiden tarkoittavan - niin se menee mun hallinnan ulkopuolelle. Ja tässäkin nyt tulee sama asia ongelmaksi eli nyt mä olen joka tapauksessa se paha, koska siirrän muiden ongelmaksi ja pesen käteni asiasta, jonka aiheutin, mutta en kuitenkaan aiheuttanut.

Edelleen jos asiasta haluaa keskustella, niin voi jatkaa sitä jossain muussa ketjussa, eikä yrittää vahingoittaa toisen ihmisen kaupankäyntiä. Sinä et myöskään voi puolustella omia tekstejä sillä, että ”en halua tahallani olla ilkeä”. Double standards.

Ja ei. Minä en ole rasisti.

6 Likes

Tätä nimenomaista kohtaa vois ajatella myös niin, että haittaako sua se, että rasisti ei tykkää siitä, että otat muunväriset ihmiset huomioon? Jos sen ratkaisee siten, että “ei haittaa” niin ei kai tuossa enää jää jäljelle mitään vastakkainasettelua. Koska miksi joku olis pahoillaan siitä, että opit asioita ja kasvoit ihmisenä?

Jos esimerkisi vastaisi “No enpä tullut ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta, mutta onhan tuossa järkeä. Korjasin ilmoituksen.” niin aika vähän sanomisen tarvetta jäisi jäljelle.

Asia selvä.

mun mielestä kilon hp. 58-koon njs-raamista on kyllä hyvinkin kohtuullinen. joskus tuollaista isompaa keirin-raamia etsineenä voin sanoa, että rareja ovat.

glws.

Osaatko yhtään sanoa, että minkä takia ovat niin rareja?