M: Focus Cayo 2010 hiilikuitu sinkula (XXL/60cm)

Myyn 2010 vuosimallin täyshiilari Focus Cayo maantiepyörän joka on muutettu sinkulaksi. Sinkulointi on tehty magic gearilla 50:19 välityksellä ja ketjun kireys on varsin hyvällä mallilla. Vaihteiden poiston yhteydessä pyörään on vaihdettu Mavic Ksyrium Elite WTS kiekot, jotka tulivat uuden maastopyörän mukana ja jäivät siitä yli. Ketjuna on KMC:n 1/8" half-link heavy duty ja takana on 1/8" ratas. Pakan spacerit ovat velosolon peruskamaa. Pyörässä on nyt 28mm kumit joten se on melko yleiskäyttöinen. Polkimina Shimanon perus hybridi lukko/flatti, jossa toisella puolella spd lukko ja toinen puoli flatti. Mukaan saa myös Focuksen alkuperäiset kiekot ja kaikki 105 vaihtajien kamat jotka on revitty irti.

Ja tosiaan koko XXL tai 60cm. Itse olen 192cm ja melko hyvän kokoinen minulle. Varmaan luokkaa 188cm → sopiva. Ei mitään kumemmpia käytön jälkiä. Muutama naarmu jostain kivistä. Pyörällä ei ole ajossa kaaduttu. Kerran olen vetänyt paikallani kyljelle. Mukaan saa myös korkkaamattomat 23mm ja 25mm renkaat (conti 4000 gp:t ja toiset saman hintaluokan Schwalbet).

HP 1000e, sijainti Espoo. Yhteydenotot vrinne at gmail.com.

Vai että maastopyörä. Onkin opettelemista vielä paljon. Luulin maantiepyöräksi kuvan perusteella.

Se muuttui maastopyöräksi kun vaihdettiin 28mm renkaat :slight_smile: Mutta tosiaan ihan hyvä pointti, kyseessä ei siis todellakaan ole maastopyörä. Ei pitäisi kirjotella näitä juttuja keskellä yötä.