Myyty
Kuva olis photo.
eikö 56 pitäisi olla 178 pitkälle melko sopiva? vai onko tässä joku spessu-geometria mikä vaikuttaa…
pysyyks alurunko kasassa katukäytössä? ajo on pääosin rauhallisia pyöräteitä espoossa tosin…
edit: minkä kokoset renkaat tohon mahtuu?
edit2: myydään ehkä 55 vai 56 kokonen bianchi pista, runko tai koko pyörä…
Afa - 16:00, 19.8.2009 » pysyyks alurunko kasassa katukäytössä? ajo on pääosin rauhallisia pyöräteitä espoossa tosin...Alurungoilla on ajettu skabaa, jotkut ajaa vielakin. Monet kilpa-autot on alumiinia, lentokoneet on alumiinia... Eikohan se tyomatkatykissakin kesta :-)
Itsekin olen ajanut enimmakseen alurungoilla viimeiset 10+ vuotta, enka ole yhtaan pyoraa saanut ajamalla rikottua. Nykyinen ruoska (on muuten yksityiskohdista paatellen samalta liukuhihnalta kuin tuo Dynatek) on ollut reilu kolme vuotta 10/12 kk ajossa ja luulen etta aika moni teraskonversio olisi jo vasynyt.
…aluminum is real too, it just doesn’t rhyme.
Itse olen 178cm ja sanoisin että 56 on auttamattomasti liian iso, itsellä 54ratarunko semipitkällä stemmillä koska vammaisen pitkä selkä. Tuo 56 ehkä menis jos puhuttais jostain vanhan konversion väsäämisestä tai yleensä speksattais pyörää niistä mitä on, mut aika turhaa ostaa oikeella rahalla väärän kokoista runkoa vaikka kuinka paljon kiihottais.
Tarkoitus ei ole haitata myyntiä, voisin kuvitella että tämä löytää joka tapauksessa kodin itselleen.
jep, voi olla liian iso… lyhyt stemmi vois auttaa… vaakaputken pituus tuossa on 57cm(keskeltä keskelle) ja pystyputki on 49cm(keskiön keskeltä vaakaputken keskelle)…
Harmiteltavan pitkä minunkin näkökulmastani. Tämän hetkinen konversio on 56 vaakaputkella ja lyhyempi olisi parempi.
onks jollain asiaa tuntevalla vielä kommentoitavaa tosta koosta? vaikuttaako se kaks senttiä oikeesti niin ratkaisevasti jos juurikin laittaa vähän lyhemmän stemmin? riseriä en varmaan tohon oo laittamassa vaikka sillähän se lyhenis aika runsaasti, menis vähän liian hipster meiningiks… esim nykynen 55cm pista riserilla ja onkohan se stock-stemmi joku 100mm tuntuu liian lyhyeltä, droppitangolla aikas sopivalta (toisaalta en ole kovin montaa muuta runkoa testannut)
Afa - 13:30, 20.8.2009 » onks jollain asiaa tuntevalla vielä kommentoitavaa tosta koosta? vaikuttaako se kaks senttiä oikeesti niin ratkaisevasti jos juurikin laittaa vähän lyhemmän stemmin?Pistan kulmista en tiiä, mut mitä jyrkempi satulaputken kulma, sitä pidemmäksi jää se efektiivinen matka satulan kärjestä ohjaustankoon saman mittaisella vaakaputkella, kun se penkki on säädetty oikeaan paikkaan suhteessa keskiöön. Toi Dynatek ei tosta kuvasta tihrustaessa näytä miltään überjyrkältä.
Jos toi ihan yleishöpöilyyn tulis niin kyllä sen varmasti ajettavaksi sais säädettyä. Ruotoputkeakin näyttäis olevan vielä hyvin jäljellä, että sarvet saa järkevälle korkeudelle. Osta pois ja myy se pitsa mulle - halvalla.