M:dolan pre cursa 52 cm. Myyty!

pm’d

Tää on muuten helkkarin tutun näköinen. Kävin keskiviikkonamaanantaina katsomassa täsmälleen samanlaista fillaria Espoossa.

edit: hemmetti, olin niin shokissa, että meni päivät sekaisin.

:wink:

kui shokissa? :slight_smile:

Ihan muuten vaan. Mä harkitsin itse sen poistamista ja osissa myymistä.

^ Eiku minäpäs.

Tarjoan rungosta sen 80€ mikä sen hinnaksi jää kun osat on irrotettu.

Mikäs tämän hinta nyt sitten on?

konkeli - 12:35, 10.3.2010 » Tää on muuten helkkarin tutun näköinen. Kävin [s]keskiviikkona[/s]maanantaina katsomassa täsmälleen samanlaista fillaria Espoossa. edit: hemmetti, olin niin shokissa, että meni päivät sekaisin.
Offtopic: Dude, et kai mennyt ostamaan sitä F-torin Dolania, olisin niin halunnut sen :D

Yksivaihde.netin reilun pelin™ merkeissä mainitaan, että kuvassa on sama pyörä joka oli vielä eilen myynnissä fillarin torilla 400€ hintapyynnöllä, sisältäen myös ylimääräisen käyttämättömän Alpina-ratakeulan jota ei tosin myynti-ilmossa erikseen mainittu.

[s]Täydentäen edellistä, HP:600e

Ole hyvä, kohtahan Nimalla alkaa olla aika täydellinen myynti-ilmoitus kasassa :D[/s]
Eipä sittenkään mitään, näyttää olevan myyty :slight_smile:

Paljo tästä nyt maksettiin? Näitä sai Dolanin brittimyyjältä velodromeshopista mittatilausosilla ~530 euron hintaan rahteineen suomeen -10% discountilla vielä viime vuoden puolella.

Instant profit? :slight_smile:

juho - 15:02, 10.3.2010 » Paljo tästä nyt maksettiin? Näitä sai Dolanin brittimyyjältä velodromeshopista mittatilausosilla ~530 euron hintaan rahteineen suomeen -10% discountilla vielä viime vuoden puolella.
Ei kai ne ihan noin halavalla ole myyny? [u]Punnissa[/u] taisi vähän aikaa sitten olla tarjoushinta tuon 530, tällä hetkellä hintaa on normaalit 650£ + 40£ posteja.
simojoki - 15:28, 10.3.2010 »
juho - 15:02, 10.3.2010 » Paljo tästä nyt maksettiin? Näitä sai Dolanin brittimyyjältä velodromeshopista mittatilausosilla ~530 euron hintaan rahteineen suomeen -10% discountilla vielä viime vuoden puolella.
Ei kai ne ihan noin halavalla ole myyny? [u]Punnissa[/u] taisi vähän aikaa sitten olla tarjoushinta tuon 530, tällä hetkellä hintaa on normaalit 650£ + 40£ posteja.
Omistan itse myös samanlaisen pyörän niin luulisin tietäväni. Jostain ne on keksinyt heittää £150 puntaa extraa tohon tänä vuonna, ja ihan sama malli on. Samaa runkoa ja valmista settiä myyty varmaan jo muutama vuosi.

Ehkä hinta noussu ku ratapyöräilijä Lizzie Deignan - Wikipedia menestyny tolla noin hyvin :wink:

Mitä tästä opimme? Kannattaa olla hintatietoinen kun ostaa tavaraa ettei joutuisi turhaan rahastettavaksi. Vaikka päteehän se toisinkin päin; jos naapurin patu on myymässä vanhaa italialaista maantiepyöräänsä satasella niin harva varmaan sanoo, että voisin kaksikin maksaa.

Okei, no sit ne on myyny tota aika edullisesti. Mietin itse tossa vuoden vaihteen jälkeen moisen ostoa, kun sitä olisi saanut siihen 530£+40£=570£ (~630€) hintaan. Sillon se vakio, pitkään toiminu -10% voucheri ei antanut tosta ihan sitä 10 pinnaa alennusta, johonkin kuuteen satkuun ton olis saanu.

Tässä topicissa kun on omistajiakin, niin kysytääs noista logoista - onko ne tarroja maalin päällä = poistettavissa? Velodromeshoppi kun myy tätä myös “stealth” tunattuna +25£ hintaan ilman logoja.

Täällä oli tarroitettu runko sekä ratahaarukka, maantiehaarukassa taas alpinan logot oli lakan alla…

ostiko tän oikeasti joku?

Ei varmaan kukaan kehtaa myöntää tän keskustelun jälkeen :smiley: