M: cx-jarrukahva + parktool HCW-5

Ostakaas pois pari tarpeetonta ja täysin käyttämätöntä osaa, jos satutte tarvitsemaan:

Tilasin jarrukahvaparin, joten tuo vasen kahva mulle tarpeeton. Parktool mulle myytiin asiantuntevassa nimeltä mainitsemattomassa turkulaisessa Foxcompissa takanavan lukkorenkaan haka-avaimena, johon se siis ei selvennyksen vuoksi lainkaan sovi. No mutta, se onkin tarina erikseen. Ostelkaas pois, jos tarviitte.

Moi. Mulle toi haka-avain, jos ei oo menny… Janne

Vastaavalla parktoolilla itse kiristelen lukkorenkaani. Tuolla kolmihakaisella päällä saa just hyvin.

Parktool siis Jannelle. (Olen tulossa su hkiin, niin riittääkö, jos tuon silloin?)

Jarrukahva olis vielä. Voisin myös vaihtaa sen johonkin tarpeelliseen, esim. 18 piikkiselle 1/8 takarattaalle vois olla tarvetta.

voisin ottaa sen!

Heh, multa löytyy kans sama HCW-5 pakista. Oiskohan niitä tilattu tonne vahingossa isompi satsi, josta piti päästä eroon.

tudetski - 11:27, 26.5.2009 » Parktool siis Jannelle. (Olen tulossa su hkiin, niin riittääkö, jos tuon silloin?)
Otetaanko tupladeitti, jos pakkaat mun lippiksen kassiin?
NKOTB - 11:34, 26.5.2009 » Heh, multa löytyy kans sama HCW-5 pakista. Oiskohan niitä tilattu tonne vahingossa isompi satsi, josta piti päästä eroon.
tudetski - 11:27, 26.5.2009 » Parktool siis Jannelle. (Olen tulossa su hkiin, niin riittääkö, jos tuon silloin?)
Otetaanko tupladeitti, jos pakkaat mun lippiksen kassiin?
Kah, kaikki tiet vievät hkiin. Otan lätsän mukaan, niin saat senkin sit saman tein.

Jarrukahva rasselle eli kaikki myyty.

Jarrukahva sittenkin vielä myynnissä. Ostakeeostakee.

Mulla ois yks ylimääräinen 18 hampainen mummis turussa. Vaihdetaanko päikseen?

^ Takarattaan sainkin tuossa jo, joten ei ole toiselle tällä hetkellä tarvetta.

Selevä. Ens kertaan siis.

Hep! Käyttämätön ja tarpeeton jarrukahva lojuu yhä nurkissa.

Ostakee pois tai vaihtakaa CX-kahvaan normiclampilla.

Pistin privaa.

Jarrukahva mennyttä myös.