M: Crescent 309 competition 59cm

Muuton alla pakko luopuu rojuista,ja tämäkin ois sitä myöden tyrkyllä kun ei o taloyhtiössä asiallista lukittavaamestaa pyörille eikä kämppäänkää mahdu kovin montaa.

eli,

mun täälläkin jo aiemmin postaama 59 senttinen cressu 309.
-alkuperänen runko,ei paikkamaalattu edes,mutta aika siisti vielä.grafiitinharmaa väri.

-hatta keskiö ja ohjainlaakeri,kummatkin,purettu,pesty,rasvattu ja kasattu.Ohjainlaakerin alakoolissa on nyt alkuperäsen harvalukuisen kuulamäärän tilalla täys rinki kuulia ilman
peltihäkkiä.

-uudet pistosuojatut heijastinraitaset sileähköt,32mm kumit ja uudet sisäkumit.ajettu pari kilometriä.Merkki mun pitää tarkistaa,ei o mistää biltemasta kuitenkaan.

-uudet ketjut

-takavaihtajassa uudet kuulalaakeroidut rissat.

-vaijereita uusittu,ainaki etujarru ja takavaihtaja,taisin ehkä myös uusia muut.

-mukaan uudenveronen 53t eturatas,orkkis on 51 mutta hiukan kulahtanut,ajaahan sillä viel tosin.

-Royalin nätti tummanruskee siisti satula

-ajamattomat tankoteipit

-paremmat sarvet…öö…tais olla shimanon 600 dx.

fillari on siisti ja toimii meleke ku junan vessa,majailee pirkkalassa ja viikonlopusta alkaen nokialla.

120e pitäs saada tästä.

edittii:

tost näkee fillarin kuvaa hiukan,kuvassa filalri tosin on sekalaisessa kuosissa eripari kumein jne…talven aikana ei ole ainakaan pahempaan suuntaan ny menty.

http://http://i916.photobucket.com/albums/ad10/traani/309cressu.jpg

pm

pm, jonon jatkeeksi.

eijjei,eikai täs tarvi jonotella,eka joka hakee,on uus omistaja,kaupan päälle saapi park toolsin paketissa edelleen olevan työkalusetin ja toisen satulan,seki tais olla royal,joka tosin vaatinee putsaamista tai verhoilun,muten se on ehjä.

joku uus jäsen tais kysellä fillarin noutomahkuista sunnuntaina?

Tuo mun muutto kyl vaikeuttaa sitä,koska en tiä yhtään olenko minä uudessa vaiko vanhassa osotteessa,ja mihin aikaan,viikonloppuna,enkä mä kyllä tiä,vienkö fillarin mukanani vai jääkö se vanhaan osotteeseen jemmaan viel ens viikoks,kannattaa siis hakea pyörä,jos sitä mielii,nyt tän viikon lauantaina,kello kahdelta,siihen asti olen kotosalla varmemmin kuten myös fillari.Muuttopuuhien keskellä en takuulla ajele 15Km/suunta ihan vaan näyttään menopeliä renkaanpotkijoille:).

Vieläkös tää myynnis ?

no jaa.

ton ilmon laiton jälkeenoon ajanu tällä parikytkilsaa,muuten se on ihan kun ennenkin.

myynhä mä vaikka muijani jos hinnasta sovitaan,mutta tää on sen verta mieluinen ja passelin kokone että mielelläni pidän ittelläni,mutta vaihtaa voisin johonkin vastaavan kokoseen fillariin/aihioon.

hoolie - 9:23, 3.7.2010 »

myynhä mä vaikka muijani jos hinnasta sovitaan.

Niin mitä osia sää tarvit? Hommasin just sohvan toimistoon.

hehe,no tota,puhutaas lissää ku poikkeen pajalla.

Okei, no ei se sohvakaan ihan uus oo.

sorry eestaas jahkailuni,mutta tää on taas myynnissä,kun en mä ole tolla ajanu sitte viime postauksen ajanu kun parina pvänä tolla.sama hinta,mutta jos huomenna haet niin sorvaan parikymppiä hinnasta vielä,muuten se on sen 120e.kämpässä on ny mitä 5-6 fillaria ja muiden nurkissa,vintillä,ja kontissa lisää niin jotain pitää karsia.

ja pysyy myynnissä kunnesjoku vie poies.

ai niin,

jos ei toi lähde nurkista niinsitten tää SAATTAA olla kotia vailla.tiedän että huutokauppaa dissataan mutta tosta saa esittää tarjouksia,sisältäen vaihtoehdotuksia.jos kyseessä on fillari niin sais olla 58-59 korkea.tuo sinivalkonen ressu jossa on campaa kiinni,on muistaakseni 56-57 korkea.seon lienee mallia 318 ja vuodelta '87.

olisko pyörä vielä myynnissä ? olisin kiinnostunut jos vaan on ajettavassa kunnossa?