M: Colnago fixie/sinkula (aikas vimpan päälle!)

MYYN
Colnago-kilpapyörään perustuvan fixie/sinkulan

  • Colnagon chromo-runko (mun nuoruuden aikainen omassa käytössä ollut fillari)
  • hiottu, sinkitty, ruostesuojattu sisältä, pohjamaalattu ja maalattu mustaksi ammattilaisten toimesta, uudet tarrat
  • Alkuperäinen Colnagon satulatolppa (mallia aero, Ernoston nimmarilla)
  • runkokoko 56
  • Colnago Precisa -kromihaarukka (todella siisti)
  • Vanteet H+Son SL42 (mustat navat, pinnat ja kehät)
  • takana flip-flop napa ja siinä sekä että rattaat
  • Paul Components Royal Flush -kammet (korttipakan neljä maata kampien leikkauksina :slight_smile:
  • Campagnolo Delta -jarrut (värinä harvinainen grafiitti ns. Century Finish. mm. eBayssä nyt myynnissä samanlainen setti hintaan £1999.95)
  • Colnago -istuin
  • Alumiini-hiilikuitu -ohjaintanko
  • Brooksin valkoiset tankonauhat (nahkaa)
  • Michelinin täysmustat renkaat (mitä nyt vähän tekstiä kyljissä)

Myyn, jos joku oikeasti haluaa. Ei nimittäin ole halvalla kasattu. Mut toisaalta, tällasia ei vaan ole muita :slight_smile:
Myynnin syy: pyöräily on mulle kuntoilua ja ajelen enemmän mun muilla pyörillä.
HINTAPYYNTÖ: 2400 euroa

tuomok(-*-)me.com

EDITIN SYY: Hintapyyntö näkyville foorumin periaatteiden mukaisesti. Kiitos nopeasta kommentista.

Imgur

Laita vaan se hintapyyntö näkyviin foorumin sääntöjen/käytäntöiden mukaisesti.

E: autan kuvan kanssa

Ei kuvaa, ei hintaa, speksit vähintään epäselvästi ilmaistu.

e: ei enää tartte ku tuli hinta ja kuva

onnea myyntiin. :slight_smile:

http://gifwall.net/gif/michael-jordan-lol.gif

vitun giffi-idiootit.

hauskaksi menee kyl toi valkoinen tankonauha

Jos saat edes puolet hintapyynnöstä niin nostan hattua. Onnea myyntiin.

Voin poistaa ilman jarruja, eli 2400 € - 1995 £(= 2 336.28755 Euros) = 63.72 €. Valitettavasti elämä ei ole yhtä ruusuista kuin ebayn hinnat.

:slight_smile: kiva, että sain piristettyä päiväänne. No, tunteellahan näitä hommia tehdään. Jos jollain on fiilistä tohon, niin sitten keskustellaan. Mutta sillä välin olen ihan tyytyväinen, että olen tuonut hupia näin monen päivään. Aktiivinen ja hivenen agressiivinenkin näyttäisi tämä teidän foorumi olevan. Hyvä niin :smiley:

eBayssa toki voi hinnat olla - ja ovatkin - ihan mitä vaan. Niinpä laitoin ton jarrujen hinnan ihan vaan pikkasen tökkiäkseni teidän uteliaisuutta, että mitä *****. Noi jarrut on, oli niiden hinta nyt jossain mikä tahansa, todella hienot. Ekan privan niistä jo sainkin.

^ Seli seli ja höpö höpö. Melkeen jokainen täällä on kasannu oman tai omat pyöränsä ihan itse omin pikku kätösin. Melkeen jokainen täällä on perillä niin uuden kuin vuosikertatavarankin hintatasosta - aikamoisen tarkkaan. Niin että.

Heippa.

Jos menee osiksi niin Precisa-haarukka kiinnostaa.

  1. Meinasin nauraa, mutta Michelinin täysmustat renkaat selittää kaiken. Itsellä ainakin palaa pinna niihin kaikkiin vitun kukkakuvioisiin renkaisiin.

Jaahas, täällä on tuttu meininki päällä. :smiley:

joo jos osiks menee ni runkosetti kiinnostaa. jarrut ei niinkään

kahen tonnin jarrut sattuu aivoihin vähän, mut ei paljon

Eipä taida mennä kaupaksi finlandiassa tuolla hp:llä. Kannattaiskohan vaihtaa jotku perusjarrut ja myydä ne deltat jossain missä niitä osataan arvostaa vaikka siellä eebaussa.

Mä taisin myydä edelliset Deltat viielläkympillä yksikyttyrässä

Kaveri osti mint kunnossa olevan colnago mexikon duran osilla hinta 400e.
Paikka Kuopio. Hienompi kun tämä yksilö joten tämä pitää olla super rare custom made tour d france voittaja…!

Hah, pitääkin käydä ostamassa pahvilaatikollinen noita Delta-jarruja. Niitä on meinaan kylällä stäshillinen ja hinta ei päätä huimaa. Oisko vitosella saanu parin.