M: Campagnolo Record kuitukammet ja sälät (HKI) *MYYTY*

MYYTY

Puuhapaketti, sisältää

170mm Record Ultra Torque kammet, tiivisteet ja laakerit asennettuna
Kahdet kupit, aaltoprikat ja lukitussangat (yhdet kupit kuvassa piilossa akselien ympärillä)
44t ja 42t NW rattaat, ebayn ihmeet 135BCD jaolla, toimii 9/10/11 ketjun kanssa. Itse ajanut 1x11 KMCn ketjulla, hyvin toimi. Tuntuvat kulutuskestäviltä, 42:sella ajettu enemmän. Paljon vielä jäljellä molemmissa.
Vakio rattaanpultit korvattu teräksisillä (campan omat pultit pehmeää alumiinia, et halua niitä)
Itse askarrellut palikat sisärattaan tilalle jotta pultit toimii yhden rattaan kanssa
Jotain ylimääräisiä tiivisteitä mitkä ehkä kuuluu tähän
Pitkä kuusiokolokärki pulttia varten, lisää vain pitkä momenttiväännin ja 50 newtonmetriä
Yksi ylimääräinen laakeri mikä tuntuu olevan ok kunnossa
Mittalin että ulkopaikan ketjulinja noin 46mm rattaan sisäreunaan

Syy myyntiin on psykologinen: omassa käytössä alkoivat lopulta laakerit tai kupit narisemaan, ilmeisesti tyyppivika? ehkä seuraavalla omistajalla parempi onni. Näissähän on siis ideana että laakerit asennetaan akselin tyveen, itse kupit ovat “tyhjät”.

Jotain hankaumia, yms mutta ihan ok kondis. Jotain iskemiä lakkapinnassa polkimien seuduilla olen korjaillut pikaliimalla.

Kevyet, ihanat ja jäykät. Ja very special :wink: katso ohjeet netistä ja hämmästy.

Myyn vain kaikki kerralla, koko setti lähtee satkulla 100€

Mieluiten nouto/treffit PK seudulla, mutta voin myös postitella ostajan piikkiin.
Yhteys PM tai sposti: janne.m.boman ät gmail

1 Like