M: Bianchi Pista 59cm

En mä tällä ehdi/viitsi koskaan ajaa ja olen rahapulassa joten laitetaan kiertoon.

Vakio 2006 Pista (koko 59 cm), lukuunottamatta seuraavia upgreidattuja pärtsejä:

Takana 19-piikkinen EAI:n ratas
Leveämpi ja jöötimpi ketju (SRAM pc1 muistaakseni)
Stemminä Nitton mörssäri
Pikkuisen kavennettu Ritcheyn riseri lukkogripeillä
Satulana hieman kärsinyt mutta suora Selle Italian Flite, oisko ollut maxflite?
Jarrukahvana cc-lisäkahva.
Vittoria Rubinot punamustina (takakumi loppu, etukumi hyväkuntoinen).

Mukaan tulee orkkisdroppitanko (kunto todella hyvä), Soman bullhorni kamoteipeillä, orkkis stemmi, orkkispolkimet jos löydän ja tietty tankokori! Heitetään orkkisjarrukahva dropillekin mukaan jos löydän sen jostain. Laitetaan vielä joku uusi randomtakakumi mukaan että pääsee heti baanalle. Myyn pyörän ilman lukkopolkimia. Pinnakortit säilytän itselläni muistona villistä ja vapaasta menneestä elämästä.

Pyörä on hyvässä kunnossa, käytön jälkiä löytyy tietty. Pienenpieni lommo vaakaputkessa ollut melkein uudesta asti, ei ole vaikuttanut mitenkään mihinkään. Takakiekkoa voisi hieman rihdata, itse en ole jaksanut koska heitto on minimaalinen. Keskiömuhvista on kierteet hieman kärsineet (tehtaalla olivat vetäneet liian tiukalle ilman rasvoja), en ole huomannut mitään vaikutusta.

Laitetaan Pistadex koville ja pyydetään 450 €. Vaikka pyörä on “vanha” on kilsoja alla säästeliäästi, oiskohan edes tonnia tullut täyteen kun baareihin on niin lyhyt matka…

Huono kuva täällä:
http://www.flickr.com/photos/27094556@N05/2533401898/in/set-72157605312114400/

Voin vaikka pyydettäessä räpsiä lisäkuvia kännykällä, mutta myyn mieluiten naamatusten joten samallahan se kunto selviää. Stadissa Ullanlinnassa sijaitsee.

nolviisnol 5621101 tai privaa.

Tuo on iso, mutta myykäähän joku hyväkuntoinen Pistan 53cm tai 56cm runkosetti (tai pyörä), niin täällä on ostaja valmiina.

Jii, haluatko kaupata mulle sen orkkisdropin?

Jätkä jättää varmaan samalla eroilmoituksen HPC:iin? Mietin itsekin Pistan vaihtamista, mutta ei kehtaa hintapyyntöä asetella.

Jokke perkeles!

Mä olen henkkoht sijoittanut tuohon naisten suunnittelemaan ihmeeseen sen verran liikaa rahaa, että se taitaa jäädä koristeeksi. Oisko kellään myydä asiallista arrodynnaamista maantiehaarukkaa tuumaisella kaulaputkella, kierteetön?

Oulussa ei taidakaan olla yhtään pizzaa, mut… hitto. Pitää harkita.

Heihei ei tää oo mikään chatti :slight_smile:

En myy mitään erikseen, koko paketti kerralla. Ja eroilmoitus tulee sitten kun tavara on vaihtanut omistajaa. Katsellaan sit ensi kesänä mikä on meininki…

Matkahuollon kustannukset on pyörille hyvin kohtuulliset…

“Jii, haluatko kaupata mulle sen orkkisdropin?”

Mä voin ainaki kaupata jos Jii haluu myydä pakettina. taitaa olla parikin droppia nurkissa pyörimässä, mukaanlukien toi orkkis.

Myyty! Taitaa olla pientä buuminpoikasta ilmassa, sen verran tuli kyselyitä :).

Eroan täten myäs virallisesti HPC:stä. Kiitos.