M: Bianchi Pista 59cm

Moikka,

Myytävänä mulle liian iso 59cm Bianchi Pista. Rungon korkeus siis 59cm C-T, top tube 57,5. Tarkat geometriat löytyy Bianchin saitilta.

Erittäin hyväkuntoinen ja lähes stock. Ei lommoja, ei isompia naarmuja, kromipinnassa jotain pientä kulumaa lukoista etc. Penkin kulmat vähän kuluneet. Takarenkaassa skid patchiä mutta kyllä sillä vielä ajelee

“upgreidit”:
Shimano SPD M324 2-puoliset polkimet, toisella puolen SPD ja toisella lättänä.
Etuvanne Alex Rims DR13

Välitys 46/16, eli tällä pääsee ihan reipasta vauhtia. :slight_smile:

Ei jarruja, mut soittokello löytyy. Hinta 500e, pyörä löytyy Käpylästä.

akiville (at) gmail.com

Brakes are for fakes.

Hoi, Kuinka pitkä itse olet?

mä oon vajaa 180cm jämäpala - kuten sanottua pyörä on varmaan pari numeroa mulle iso.

on that note, jos joku haluaa vaihtaa ton 53/55 pistaan niin sekin kiinnostais toki :slight_smile:

Onhan pyörässä näköjään aika hurjan pitkä stemmikin kiinni mutta kyllä varmaan alle 180cm mittaiselle 55cm tai jopa pienenpikin on tosiaan oikeampi rungon koko, noin karkeasti yleistäen.

pyörässä on stock-palikat kiinni kuvassa eli myytävänä oleva kokoonpano. en toki ole itse tolla stemmillä enkä myöskään sarvien asennolla ajellut.

jotku tykkää ajella isommalla ja jotku vähän pienemmällä rungolla, mut sanoisin että 185cm ja ylöspäin toi vois olla ok.

mä olen 186 ja mulle 59 Bianchi Pista = okay.

http://img529.imageshack.us/img529/3373/379169612818e4b9b6a0b.th.jpg

Ostajaehdokkaiden puutteessa rukki lähtee huomenna huuto.nettiin. Myös tarjota saa jos hinta on kynnyskysymys.

…ja pitsa on myyty. kiitos kiinnostuneille.