M: Bianchi kilpapyörä 80 luvulta TT: 57,5cm MYYTY

Biancin kilpapyörä arviolta 80 luvun alusta. Ostin itse pyörän 90 luvun alussa jolloin se oli jo ehkä 10 vuotta vanha. Pyörä ei ole enää alkuperäisessä kunnossaan vaan sitä on laitettu vuosien varrella. Runko hiekkapuhalettu ja maalattu Tunturin tehtaalla muutama vuosi sitten, eturattaat, vaihtaja ja keskiö vaihdettu uusiin parivuotta sitten samoin takaratas/ vaihtaja. Vanhat tuubirengas vanteet vaihdettu uusiin sisärenkaallisiin malleihin. Etuvanne Rigida Chrina ja takavanne Mavic open pro. Jarrut alkuperäiset, Modolo Corsa. Mittoja otin parhaan kykyni mukaan seuraavasti:
TT: 57,5cm
SB: n.20 cm
ST: 61 cm
HT: 18,5cm
Etu ja takavaihtaja mallia Shimano Exage 300EX. Polkimet Shimano SPD yhteensopivat. Pyörä ja runko on täysin kunnossa. Ei ruostetta missään. Ollut minulla käyttöpyöränä mutta saa siirtyä sivuun uuden tilalta. Tilaa vaan ei tahdo olla kaikelle :). Pyörä on nähtävänä Espoossa. Kuva pyörästä nähtävillä täällä Osta & myy, huutokauppana tai heti - Huuto.net

Pyörä on siis moitteettomassa kunnossa. Hyvä valinta jos haluaa wanhan hyväkuntoisen kilpapyörän käyttöön. Itse olen 181cm pitkä ja runko on minulle sopiva.

Hinta:250€