M: ajovaatteita, Giro skenepotta yms!

Aloitinpa vaatekaapin inventaarin niin löyty ainakin tällaset mitkä on joko syrjäytyneet käytöstä tai muuten vaan ei tuu laitettua päälle. Voi olla että artikkeleita ilmestyy vähän lisääkin kunhan saan pengottua enempi. Otan näistä viikonloppuna sitte kuvat kun olen kotona valoisaan aikaan. Siihen asti kuvia löytyy googlella jos löytyy.

On-One half zip merinoajopaita, musta. vähän raffi kunto mutta täysin käyttökelpoinen, ei reikiä. Semmosta baselayermaista kangasta, mutta takataskuilla eli kaipa toi on päällipaidaksi kuitenkin ajateltu. Koko S. 10e

Diadora talvibibsit pehmusteella, mustat, uudenveroinen kunto. Koko S. 40e

Castelli Free Jersey. Harmaa. Hyvin istuva mutta ei megatiukka. Erinomainen kunto. Koko M. 30e

Craft anorakki. Musta. Tää on kai hiihtoon tehty eikä pyöräilyyn, mutta ajaa asiansa ajaessakin. Tuulenpitävää kangasta, korkea kaulus ja hihoissa sellaset lisäkkeet pitämässä ranteita lämpiminä, etupussitaskuun ei kyllä ajaessa kannata laittaa hirveesti mitään. Hyvä kunto, koko S. 50e

Tavarat löytyy Leppävaarasta ja kulkee myös Helsingin keskustaan, yhteyden saa YV:llä. Parempi varmaan tehdä kaupat kasvotusten niin sovitus onnistuu, mutta voin kyllä postittaakin kunhan ostaja maksaa postikulut. Kokohommista sen verran että oon itte 180cm/75kg ja nää on kaikki mulle varsin hyvän kokoisia.

Lisätty kuvat ja vähän alennettu hintoja.

Nuo on-onen merinot on muuten tosi hyviä, siis juuri nämä kaksi mallia, näitä on myyty aiemmin myös Orca-merkillä. Muista on-onen merinoista mulla on paljon huonompia kokemuksia.

Uppia ja pari uutta tuotetta myyntiin:

Giro Savant “skenepotta”, hemaisevissa viimevuotisissa CRC:n poistomyyntialennusväreissä musta-puna-valkoinen. Kyljistä vähän punaista piiloteltu sähköteipillä ettei olisi ihan niin törkeän värinen, teipit saa poistettua mikäli tykkää monivärisestä. Ei kaaduttu, ehjä. Kokoa medium (55-59cm) 40e

Cinelli ajoasu, Santinin valmistama. Medium-kokoa, istuu silleen ku tollasten nyt olettaisikin. Tästä hieno setti vaikka keltamustan Vigorellin omistajalle maantielle, critteihin ja velodromille. Hinta 70e, myyn vain settinä.

Voin toimittaa tuotteita myös GoExpo-messuille jos joku sattuu olemaan sinne tulossa.

Raphan Classic Arm Warmers, medium-kokoset. Valkoinen mustalla raidalla. Jakoivat näitä ilmaseksi jerseyn ostajalle joten otin mukaan vaikka mulla yhdet jo onkin. Normihinta 30e, eli nää lähtis vaikka kympillä.

Pearl Izumi Elite säärimittaset 3/4 ajohousut. Nää on näköjään aika arvokkaat mitä googlailin mutta ostin itte joskus messuilta alennuslaarista joten laitetaan vaikka 30e.

Edit: yhteydenottoja tullut irtohihoista, castellin paidasta ja kypärästä eli niiden osalta “alustava varaus” voimassa

Kypärä löytys vielä ja jonkun verran jotain muutakin!

[s]Voisin kanssa tällasen M-kokosen Team Sky Training Brevet Jerseyn myydä ku ei oo vaatekaapissa oikein mitään muuta mikä sopis tohon siniseen värimaailmaan http://i.imgur.com/e1gzgxH.gif

Käyttämätön, lähtee samaan alehintaan 105€ mitä itte maksoin. Normihinta 160€. Vähän raskaampaa kangasta, rintatasku brevettikortille ja neljä taskua takana, fitti enemmän club kuin pro.[/s]

Kuinkas monta prossaa merinovillaa tossa On-Onessa? Pikasella googletuksella löyty vaan maininta “hybrid fabric”.

Tässä ei tietenkään oo pesulappuja vaan koostumus ja pesuohjeet on printattuna niskaan paidan sisäpuolelle ja riimut on totta kai kuluneet käytössä lukukelvottomiksi.

Mummielestä anyways tää on sataprosenttista merinoa edestä ja hihoista ja selkämys ja taskujen sisäpuolet taas on tollasta synteettistä verkkokangasta mutta voin olla väärässäkin.

Selvä homma. Jätän nyt välistä.