M: aita

Simworks The Hommaget koossa 700x43. 90e

Kaikki muu meni. Kuvia saa. Asennettu kerran, ei ajettu ollenkaan. Sitä bluelugin herkkuva tästä erit. edullisesti

Pasila. Postitteluista voi kysellä mut en lupaa mitään.
Yv tai ne miljoona chattia

2 Likes

:') oi mitkä myyntikuvat!

Harmi että luovut. Positiivinen pyörä.

satulaputki satulatolppa. Nillitän tästä nyt nopeesti ennen ku joku muu nillittää. :—)

Vois kyl sompiksella tehdä visiittiä pitkästä aikaa, ruuhkat varmaan aika lailla takana. Mullaki on tavallaan ihan dedikoitu rukki sitä varten nykyään.

kolkka - 18:36, 24.9.2019 » Harmi että luovut. Positiivinen pyörä. [s]satulaputki[/s] satulatolppa. Nillitän tästä nyt nopeesti ennen ku joku muu nillittää. :---) Vois kyl sompiksella tehdä visiittiä pitkästä aikaa, ruuhkat varmaan aika lailla takana. Mullaki on tavallaan ihan dedikoitu rukki sitä varten nykyään.
On kyllä positiivinen ja ihana ajaa, mutten tuolta pyörävarastosta sitä oo hetkeen saanu ulos. Runko ihan vähän nafti mulle eikä viiti satulatolppaa (kiitos Kolkka tästä huomiosta :D) ihan maksimeihin eli yli minimi-insertin laittaa. Tai etsiä tolppaa tolla halkaisijalla.

Sompikselle vois kyllä pitkästä aikaa mennä. Ollu kesä taukoa, vaihtoehtoisten saunaoptioiden armoilla. Mulla on uusi sompisdedikoitu pyörä tulossa korvaamaan tän. Väreiltään ei läheskään yhtä hieno, tosin.

Hakekaa toi KTM pois.
Lähtee lauantaina pajalle jos et hae.

voin mä ton wheelerin hakee ilimaatteeks

kyttyra - 11:46, 17.9.2019 » tai sitten ne hinnat rohkeasti esille

jessus kaikki menny jo aikoja sit. unohtu poistaa

shady shady :>

noei

jeps

Pasilan basaari auki!

Oispa jättisebu ja tarvetta sellaselle.

kolkka - 10:14, 25.2.2020 » Oispa jättisebu ja tarvetta sellaselle.
Mulla oli yks ja vähä vaiheilen pitäskö kokeilla taas :-D
tmar - 10:35, 25.2.2020 »
kolkka - 10:14, 25.2.2020 » Oispa jättisebu ja tarvetta sellaselle.
Mulla oli yks ja vähä vaiheilen pitäskö kokeilla taas :-D
Tää kiertopalkinto nykyään mulla. Lyhythän tuo on, mutta ajettu on.

glws veli

Tänkkistä ja tuossa nyt aika edullinen tapa täyttää unelmiansa te siellä ylhäällä

basaari is dead long live basaari

hiipiva lohivoileipa - 19:16, 25.2.2020 » basaari is dead long live basaari
https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/001/472/895/13b.gif

-10% uppi

Pihabasaari auki hemmeth!