M/A: Modolo, Grifo, 26er kiekot, satuloita HKI

Kuvat: https://photos.app.goo.gl/QBWyUp2uPB6yTcan8

1. Rockhopperin vanha kiekkosetti mustilla Specialized-brändätyillä kehillä ja Deore LX navoilla. Jarrupinnat melko loppu, navat hyvässä käyttökondiksessa. 7-lehtiselle pakalle nämä. Linkut mukaan. 10e

2. Challenge Grifo Comp cx-nakit 700x32c, täältä ostin mutta nähdäkseni käyttämättömät. 20e eli mitä ite maksoin.

3. Modolo Team vannejarrusetti kasarilta, käyttämättömät. Ostettu Cicli Berlinettasta hetken mielijohteesta joskus taivahan kauan sitten, ja taisin tulla vedätetyksi koska jarruista puuttuu barrel adjuster / vaijerinkuoren stoppari kokonaan - tai sit oon hukannu ne vuosien saatossa. Tosi vaikee arvioida hintaa näille, mut netissä näyttävät olevan yli satasen kaikki osat tallella. 30e? Täältä löytyy verrokkia:
    Modolo Team single pivot brake calipers from the 1980s – Velosaloon.com

4. Kaks Selle San Marco Laser satulaa, punainen ja valkoinen. 10e/kpl

5. Annetaan: DDK Corones satula. Käytön jälkee on.

Sijainti Munkkivuori/Verkkosaari/Pasila. Noudot aikaisintaan ma 9.9., oon viikonlopun mökillä.

4 Likes

Laitoin kiekkosista viestiä

Up: Gazzetta myyntiin!

1 Like

UP: Paljon osia kiertoon!

1 Like

Lisää osia myyntiin: Yepp Mini, BLB, Blackburn etc.

Hep, up: lisätty satuloita, myytyjä poistettu ja joitakin hintoja viilattu.

UP! Vielä löytyis yhtä sun toista. Myytyjä poisteltu.

Up, myytyjä taas poisteltu.

26er eripari kiekkosetti lisätty annetaan-osastoon.

26er runkosetti myyntiin!

Onko tämä 10x parempi ku flite 100?

Ainakin dekaalit on? :smiley: Nostellaas tätä samalla!

UP: antakee repulle uusi elämä!

Up: Koitetaas vielä, jos tälle löytyis käyttöä.

International myyntiin

Hei, Oliks tää nishiki viel myynnissä?

Mä löysin muuten nyt muutossa tän nishikin alkuperäisen ostotodistuksen! Uusi omistaja voi laittaa viestiä jos se kiinnostaa.

1 Like

Menee se Botte kuitenki myyntiin.

Jahas, tähän hintaan tekis melkeen mieli ostaa varastoon, koska ei noi kersat näytä jäävän fiddysix-porukkaan. GLWS.

1 Like

Laatikoiden siivousta, eli UP.