Lydian päivän ratakilpailut ja velon varaston tyhjennysmyynti 23.5 klo 16:00

Tapahtuma harkinnassa, facebookin ja ik-32 kuvista päätelleen kaikki rungot on isoja minulle joten turha ostosreissu tulisi sen perusteella. Koska on mainittu että muitakin runkoja on, osaako joku niitä nähnyt sanoa onko siellä läjässä myös pienempiä runkoja tulossa myyntiin?

tää on pakko tulla tsiigaa hahah. pääsen vasta 17:00! kaik mennyt?

dibs 151bcd kammet. mulla käteistä 1200€ 2400€

edit:

Jestas siun kera, miglos!

kuhan perseilen taas.

Eli sulla on kolme toboa ja paku?

Siinä ois kunnon hatebreeder yrittää huutaa kaikki… “Kolme tonnia koko läjä??”

Welho - 11:45, 23.5.2013 » Tapahtuma harkinnassa, facebookin ja ik-32 kuvista päätelleen kaikki rungot on isoja minulle joten turha ostosreissu tulisi sen perusteella. Koska on mainittu että muitakin runkoja on, osaako joku niitä nähnyt sanoa onko siellä läjässä myös pienempiä runkoja tulossa myyntiin?
Sama juttu kiinnostais. Nuo Rapun kuvassa näkyvät vaihderossinit näyttää pieniltä. Jospa tuossa pakussa olisi parit pienet ratarungotkin. Celesten värisen bianchin emäputki näyttäis olevan lyhyt, mutta kuva ei kerro onko lopro vai mikä meininki.

Alkuperäinen ms-paint by vallengrach

lm - 14:01, 21.5.2013 » mahdollista hypistellä myytävänä olevaa tarpeistoa kello 16 alkaen.
Tätä mietin itse, että onko tarpeisto tarkoitus myydä ennen kisoja vai kuinka. Hypistelystä vaan puhutaan avauksessa. Eihän noiden myymiseen kauaa varmasti mene, joten alkaako itse myynti 17?

helvetti kun pitää lähteä laivalle tänään. olis voinu kärkkyä irtoaisko joku kusenpolttama 55-56 koon raami tyyliin satkulla.

järjestävältä taholta varmaan löytyy joku tilinumerokin jonne maksuja voi laittaa? Ettei tarttis raahata tuhansia euroja käteistä velolle…

http://youtu.be/XDvzigpBuwE

http://www.youtube.com/watch?v=r5w21_Vphbg

Saisko jotain tarkkaa aikaa monelta itse huutaminen alkaa koska ymmärsin että pelkkä kamojen tutkiminen alkaa neljältä?

Pahoittelut, en ole saanut kaikkia osapuolia kiinni aiheesta. Seuraava koskee ainakin CCH:n pyöriä, IK32:sen puolesta en voi puhua.

Tavarat myydään kello 19:00 mennessä tulleen korkeimman tarjouksen perusteella.

Facebookista epämääräistä tietoa:

“myynti tapahtuu keskikentällä ja ajot radalla. Klo 16/17-19 tarjousten jättöä kirjurille. Klo 19 paras tarjous voittaa. Pyörissä minimikorotus 10e”

FB tietää.

ja pimeät tarjoukset=) hah, kuvista päätellen moni pettyy ellei nuo lähde hintaan max.50e/kpl. jos pääsisin ostasin jonkun paskan levykiekon ihan huvikseni

^ Ai saakeli!! Toivottavasti sitä kuitenkin pääsis töistä ajoissa…